Maksym Napisano 20 Lipiec 2011 Napisano 20 Lipiec 2011 (edytowane) Wreszcie zdecydowałem się na tym forum pokazać cokolwiek swojego:P W tytule topicu nie pisałem że to intro do fragmovie, bo pewnie nawet nikt by nie kliknął ;P Nie mniej jednak pomysł ten przybrał taką, a nie inną formę, bo łatwiej i przyjemniej mi robić cokolwiek dla kogoś, kto tego potrzebuje, bardziej to mobilizuje i daje więcej satysfakcji ;) Całokształt prac został wykonany przeze mnie, oprócz niektórych elementów lokacji i broni jadących taśmociągiem. Są to modele wzięte z gry. (siatka na biało na poniższym zrzucie ekranu): http://imageshack.us/photo/my-images/109/obiektyzgry.jpg/ Pozostałe 2 wymienione na tablicy osoby zrobiły resztę fragmovie. Ścieżkę dźwiękową wykonała Xirios, wykorzystano utwór "Sulferon" z gry Unreal 2. Dodam jeszcze że całość wykonałem na 32 bitowym systemie, stąd oszczędny wygląd. soft: max 9. Pewnie aż tak nie musiałem polycountu kroić, ale nie wiedziałem na ile sobie mogę pozwolić. Rendering w scanline rendererze. Edytowane 23 Lipiec 2011 przez Maksym
pomier Napisano 24 Lipiec 2011 Napisano 24 Lipiec 2011 No ciekawa pracka, wygląda jak z gry. Myślałeś o renderingu w v-ray? może być jeszcze ciekawszy efekt. Przydało by się troszkę więcej dynamiki.
Kubajaniak Napisano 24 Lipiec 2011 Napisano 24 Lipiec 2011 Dla mnie całkiem spoko, tylko trochę mi nie pasuje odległość robota od blachy. Zazwyczaj taki robot znajduje się zaraz przy blaszy. Teraz to wygląda jak by wycinał napis mieczem świetlnym :)
Maksym Napisano 24 Lipiec 2011 Autor Napisano 24 Lipiec 2011 (edytowane) Nie znam się zupełnie na v-ray (oczywiscie będe musial to kiedys nadrobic), a poza tym nie mam sprzętu na takie renderery. za długo by to trwało. Z dynamiką wiem, popełniłem bład, powinienem był skrócić jazdę tablic i pokazywanie namalownaych farbą napisów. Co do odległości od blachy to fakt, ale wtedy dosc znacznie ograniczyłoby to ruchy robota. odbywałyby sie tylko w 1 płaszczyźnie praktycznie. Musiałby jezdzic z lewa na prawo ruchem posuwistym, a nie obracać się. Trudniejsze do zriggowania. No i jak tablica się obraca musiałby się odsunąć. :D co dodatkowo by komplikowało wszystko. Jest jak jest, bo to mój pierwszy w zyciu, robiony z wypiekami na policzkach rig :P HD solver z path constraint dla IK Goal i to wszystko. Po prostu kompromis umiejętnosci/wygląd/czas wykonania. Ale może jeszcze będę robił coś takiego to wtedy pokuszę się o zrobienie właśnie takiej wersji :) Zupełnie inna mechanika tez musiałaby byc, inny wygląd robota + jakaś szyna po której by jezdzil z lewa na prawo. Tak byłoby jednak ładniej. Zamiast malowanych napisów dodałbym obok monitor gdzie by się wyświetlały. I dodałbym lampę ostrzegawczą z obracającym się swiatłem. W takiej wersji by to było znacznie lepsze... Uchwyty tablic bym bardziej rozbudował, dodał jakieś kable itd, bo teraz wiem że jeszcze te parenascie tys polygonow wiecej mogloby byc na tej scenie... No ale póki co jak na pierwszy raz to było dla mnie za dużo :P Edytowane 24 Lipiec 2011 przez Maksym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się