Skocz do zawartości

Mr. Zielony prosi o wskazówki - modelowanie, tekstura, światło, render.


Rekomendowane odpowiedzi

Gość silenteraper
Napisano

Witam wszystkich,

 

Potrzebuje Waszej pomocy przy stworzeniu figury nie bardziej skomplikowanej niż ta z loga PLAY. Zawodowo można powiedzieć, że jestem wyjadaczem photoshopa, a 3d nie jest moją mocną stroną.

 

Chodzi mi o proste modelowanie + nałożenie tekstury, jakieś światło i render ;)

 

Polećcie proszę jakiś łatwy do przyswojenia, nieskomplikowany program na potrzeby wyżej opisanej figury, może podrzućcie linki, jakieś tutoriale.

 

Pozdrawiam!

 

P.S.

 

To nie efekt lenistwa, bardziej zapracowania w innych tematach :)

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

chyba najlepiej będzie uzyc metaball czy jak one się zwą- masz je nawet w Blenderze. Jezeli chcesz jak w logu play mapowac, to onii chyba mapowali planarnie.

Napisano (edytowane)

nie wiem na ile musi być podobny do logo playa - ja jak robiłem rzeczy dla playa, to ich logo i rzeczy gluto-podobne machałem we flashu - w AE też da rade. Oczywiście jeżeli potrzebujesz animacji, bo statyczne zrobisz lekko w PS jak pisze Lucek.

Edytowane przez olaf
Napisano

prosta rzecz a chłopakowi mieszacie. W 3ds maxie - troche porozciągany box z mesh smoothem, mapowanie najlepiej w uv layout, render i swatla w vray-u. Całość z dopieszczaniem max 1,5 h. Jakby co to napisz na gg ale wieczorem

Napisano

Biorąc pod uwagę że kolega ma ochotę kupować maxa + vraya dla tego jednego projektu. Jak masz pakiet adobe to tak jak ola-f pisze.

Gość silenteraper
Napisano

Z przedstawionych chyba skuszę się na blendera i metaball - jest najbliższe tego czego prawdopodobnie szukam. Zostaje kwestia teksturowania i światła, spróbuję posilić się jakimiś tutami :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności