Gość silenteraper Napisano 29 Lipiec 2011 Napisano 29 Lipiec 2011 Witam wszystkich, Potrzebuje Waszej pomocy przy stworzeniu figury nie bardziej skomplikowanej niż ta z loga PLAY. Zawodowo można powiedzieć, że jestem wyjadaczem photoshopa, a 3d nie jest moją mocną stroną. Chodzi mi o proste modelowanie + nałożenie tekstury, jakieś światło i render ;) Polećcie proszę jakiś łatwy do przyswojenia, nieskomplikowany program na potrzeby wyżej opisanej figury, może podrzućcie linki, jakieś tutoriale. Pozdrawiam! P.S. To nie efekt lenistwa, bardziej zapracowania w innych tematach :)
olaf Napisano 29 Lipiec 2011 Napisano 29 Lipiec 2011 chyba najlepiej będzie uzyc metaball czy jak one się zwą- masz je nawet w Blenderze. Jezeli chcesz jak w logu play mapowac, to onii chyba mapowali planarnie.
olaf Napisano 29 Lipiec 2011 Napisano 29 Lipiec 2011 (edytowane) nie wiem na ile musi być podobny do logo playa - ja jak robiłem rzeczy dla playa, to ich logo i rzeczy gluto-podobne machałem we flashu - w AE też da rade. Oczywiście jeżeli potrzebujesz animacji, bo statyczne zrobisz lekko w PS jak pisze Lucek. Edytowane 29 Lipiec 2011 przez olaf
cucsoniuss Napisano 29 Lipiec 2011 Napisano 29 Lipiec 2011 prosta rzecz a chłopakowi mieszacie. W 3ds maxie - troche porozciągany box z mesh smoothem, mapowanie najlepiej w uv layout, render i swatla w vray-u. Całość z dopieszczaniem max 1,5 h. Jakby co to napisz na gg ale wieczorem
Lucek Napisano 29 Lipiec 2011 Napisano 29 Lipiec 2011 Biorąc pod uwagę że kolega ma ochotę kupować maxa + vraya dla tego jednego projektu. Jak masz pakiet adobe to tak jak ola-f pisze.
Gość silenteraper Napisano 29 Lipiec 2011 Napisano 29 Lipiec 2011 Z przedstawionych chyba skuszę się na blendera i metaball - jest najbliższe tego czego prawdopodobnie szukam. Zostaje kwestia teksturowania i światła, spróbuję posilić się jakimiś tutami :)
zbyszko Napisano 29 Lipiec 2011 Napisano 29 Lipiec 2011 Tut jak szybko texturować model nawet jeśli to będzie box. Machniesz go photoshopie a następnie użyjesz tej metody. http://www.blendercookie.com/2009/06/18/texturing-with-projection-painting/ A tu przykłady jak robić loga http://www.blenderguru.com/create-a-sizzling-title-intro/ http://www.blenderguru.com/create-a-shiny-logo-animation/ http://www.blenderguru.com/create-a-motivational-poster/ http://www.blenderguru.com/create-a-shiny-new-wallpaper/
Rekomendowane odpowiedzi