Gość silenteraper Napisano 29 Lipiec 2011 Share Napisano 29 Lipiec 2011 Witam wszystkich, Potrzebuje Waszej pomocy przy stworzeniu figury nie bardziej skomplikowanej niż ta z loga PLAY. Zawodowo można powiedzieć, że jestem wyjadaczem photoshopa, a 3d nie jest moją mocną stroną. Chodzi mi o proste modelowanie + nałożenie tekstury, jakieś światło i render ;) Polećcie proszę jakiś łatwy do przyswojenia, nieskomplikowany program na potrzeby wyżej opisanej figury, może podrzućcie linki, jakieś tutoriale. Pozdrawiam! P.S. To nie efekt lenistwa, bardziej zapracowania w innych tematach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 29 Lipiec 2011 Share Napisano 29 Lipiec 2011 chyba najlepiej będzie uzyc metaball czy jak one się zwą- masz je nawet w Blenderze. Jezeli chcesz jak w logu play mapowac, to onii chyba mapowali planarnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 29 Lipiec 2011 Share Napisano 29 Lipiec 2011 Albo w photoshopie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 29 Lipiec 2011 Share Napisano 29 Lipiec 2011 (edytowane) nie wiem na ile musi być podobny do logo playa - ja jak robiłem rzeczy dla playa, to ich logo i rzeczy gluto-podobne machałem we flashu - w AE też da rade. Oczywiście jeżeli potrzebujesz animacji, bo statyczne zrobisz lekko w PS jak pisze Lucek. Edytowane 29 Lipiec 2011 przez olaf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cucsoniuss Napisano 29 Lipiec 2011 Share Napisano 29 Lipiec 2011 prosta rzecz a chłopakowi mieszacie. W 3ds maxie - troche porozciągany box z mesh smoothem, mapowanie najlepiej w uv layout, render i swatla w vray-u. Całość z dopieszczaniem max 1,5 h. Jakby co to napisz na gg ale wieczorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 29 Lipiec 2011 Share Napisano 29 Lipiec 2011 Biorąc pod uwagę że kolega ma ochotę kupować maxa + vraya dla tego jednego projektu. Jak masz pakiet adobe to tak jak ola-f pisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość silenteraper Napisano 29 Lipiec 2011 Share Napisano 29 Lipiec 2011 Z przedstawionych chyba skuszę się na blendera i metaball - jest najbliższe tego czego prawdopodobnie szukam. Zostaje kwestia teksturowania i światła, spróbuję posilić się jakimiś tutami :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbyszko Napisano 29 Lipiec 2011 Share Napisano 29 Lipiec 2011 Tut jak szybko texturować model nawet jeśli to będzie box. Machniesz go photoshopie a następnie użyjesz tej metody. http://www.blendercookie.com/2009/06/18/texturing-with-projection-painting/ A tu przykłady jak robić loga http://www.blenderguru.com/create-a-sizzling-title-intro/ http://www.blenderguru.com/create-a-shiny-logo-animation/ http://www.blenderguru.com/create-a-motivational-poster/ http://www.blenderguru.com/create-a-shiny-new-wallpaper/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi