eryk955 Napisano 29 Lipiec 2011 Napisano 29 Lipiec 2011 (edytowane) Witam, Oto moja jedna z pierwszych ukończonych prac którą robiłem prawie tydzień i prosiłbym o ocenienie jej. Czego brakuje, co jest źle itp. Przyjmę każdą krytykę ;p http://www5.zippyshare.com/v/35274363/file.html Wersja poprawiona: http://www48.zippyshare.com/v/21143220/file.html Pozdrawiam Malina Edytowane 29 Lipiec 2011 przez eryk955
hunterkill Napisano 29 Lipiec 2011 Napisano 29 Lipiec 2011 Mi się wydaje że trochę za mało światła pada na tą stacje i widać tylko sylwetkę a nie cały obiekt , tło wydaje się mało naturalne , a asteroidy za bardzo się szklą . Tak mi się wydaje nie wiem co inni powiedzą
martix69 Napisano 29 Lipiec 2011 Napisano 29 Lipiec 2011 tak jak mówi hunterkill światła jest za mało, stacja kosmiczna powinna być zdecydowanie mocniej oświetlona, nawet księżyc więcej światła odbija :)
eryk955 Napisano 29 Lipiec 2011 Autor Napisano 29 Lipiec 2011 W pierwszym poście link do wersji poprawionej. Tekstura stacji nie jest zbyt piękna, ponieważ dopiero się uczę teksturowania, a łatwe to nie jest ;) Najlepiej mi wychodzą modele. Edit: [Zapomniałem dodać że użyłem w tej scenie narzędzia Field-of-view. Dla kogoś może mieć znaczenie.]
hunterkill Napisano 30 Lipiec 2011 Napisano 30 Lipiec 2011 (edytowane) no już trochę lepiej ze światłem :) , ale nad teksturami to musisz popracować okropnie wyglądają , ale tło musisz zmienić i wydaje mi się że nie powinieneś używać Field-of-view poszukaj sobie informacji o skybox-ach (chyba tak to się nazywa ) albo o czymś takim jak camera match, taka moja mała rada poszukaj prac o podobnej tematyce i spróbuj osiągnąć podobny efekt :) . A takie pytanko jakiego softu używasz ?? Edytowane 30 Lipiec 2011 przez hunterkill
eryk955 Napisano 30 Lipiec 2011 Autor Napisano 30 Lipiec 2011 3DS Max 2011 + Photoshop CS4. Strasznie ciężko układa się tekstury przy pomocy modyfikatora Unwrap UVW. Znacie może jakiś lepszy sposób na układanie tekstur?
natas Napisano 30 Lipiec 2011 Napisano 30 Lipiec 2011 możesz tak albo tak lub albo czy tak a czy to łatwiejsze od Unwrap-a to zależy dla kogo i w jakim sofcie .Do wielu z tych technik i tak dobrze mieć zrobionego Unwrap-a to jak by coś zawsze można szwy skorygować .
eryk955 Napisano 30 Lipiec 2011 Autor Napisano 30 Lipiec 2011 A mam takie pytanie co trzeba zrobić aby obiekty odbijały światło? Bo za cholere nie mogę do tego dojść.
Pawlito Napisano 30 Lipiec 2011 Napisano 30 Lipiec 2011 Trzeba by im przypisać połyskliwy materiał z predefiniowanych, albo jeśli już został on nałożony, to można podkręcić Specular (ostość blasków) i Glossiness (ich rozmiar). Tak skąd inąd, bardzo fajna scenka, brakuje mi teraz takich "przestrzenno - kosmicznych" klimatów. Dawniej dużo było takich prac, można było zobaczyć je na płytach z CD Action, ale to już ładnych parę lat temu.
eryk955 Napisano 31 Lipiec 2011 Autor Napisano 31 Lipiec 2011 Chodziło mi bardziej o to aby obiekt odbijał światło które by podświetlało kolejny obiekt. Bo ogóly "połysk" to wiem jak zrobić.
Pawlito Napisano 31 Lipiec 2011 Napisano 31 Lipiec 2011 Oświetlenie globalne np. Final Gather daje efekt przesączania się kolorów (Color Bleeding) który wyczynia takie odbijane oświetlenie, jest tam opcja "Diffuse Bounces" która reguluje ile razy ma się odbić promień śwaitła przed zanikiem, dalej niestety nie pomogę bo go nie używam (za słaby sprzęt). Możesz "oszukać" ten efekt tworząc standarodwe źródło światła np. Omni w pobliżu obiektu przyjmującego odbicie i osłabić natężenie żeby uzyskać efekt oświetlenia poblaskiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się