Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Mi się wydaje że trochę za mało światła pada na tą stacje i widać tylko sylwetkę a nie cały obiekt , tło wydaje się mało naturalne , a asteroidy za bardzo się szklą . Tak mi się wydaje nie wiem co inni powiedzą

Napisano

tak jak mówi hunterkill światła jest za mało, stacja kosmiczna powinna być zdecydowanie mocniej oświetlona, nawet księżyc więcej światła odbija :)

Napisano

W pierwszym poście link do wersji poprawionej.

 

Tekstura stacji nie jest zbyt piękna, ponieważ dopiero się uczę teksturowania, a łatwe to nie jest ;) Najlepiej mi wychodzą modele.

 

Edit: [Zapomniałem dodać że użyłem w tej scenie narzędzia Field-of-view. Dla kogoś może mieć znaczenie.]

Napisano (edytowane)

no już trochę lepiej ze światłem :) , ale nad teksturami to musisz popracować okropnie wyglądają , ale tło musisz zmienić i wydaje mi się że nie powinieneś używać Field-of-view poszukaj sobie informacji o skybox-ach (chyba tak to się nazywa ) albo o czymś takim jak camera match, taka moja mała rada poszukaj prac o podobnej tematyce i spróbuj osiągnąć podobny efekt :) . A takie pytanko jakiego softu używasz ??

Edytowane przez hunterkill
Napisano

3DS Max 2011 + Photoshop CS4. Strasznie ciężko układa się tekstury przy pomocy modyfikatora Unwrap UVW. Znacie może jakiś lepszy sposób na układanie tekstur?

Napisano

możesz tak

albo tak
lub
albo
czy tak
a czy to łatwiejsze od Unwrap-a to zależy dla kogo i w jakim sofcie .Do wielu z tych technik i tak dobrze mieć zrobionego Unwrap-a to jak by coś zawsze można szwy skorygować .
Napisano

Trzeba by im przypisać połyskliwy materiał z predefiniowanych, albo jeśli już został on nałożony, to można podkręcić Specular (ostość blasków) i Glossiness (ich rozmiar).

 

Tak skąd inąd, bardzo fajna scenka, brakuje mi teraz takich "przestrzenno - kosmicznych" klimatów. Dawniej dużo było takich prac, można było zobaczyć je na płytach z CD Action, ale to już ładnych parę lat temu.

Napisano

Chodziło mi bardziej o to aby obiekt odbijał światło które by podświetlało kolejny obiekt. Bo ogóly "połysk" to wiem jak zrobić.

Napisano

Oświetlenie globalne np. Final Gather daje efekt przesączania się kolorów (Color Bleeding) który wyczynia takie odbijane oświetlenie, jest tam opcja "Diffuse Bounces" która reguluje ile razy ma się odbić promień śwaitła przed zanikiem, dalej niestety nie pomogę bo go nie używam (za słaby sprzęt). Możesz "oszukać" ten efekt tworząc standarodwe źródło światła np. Omni w pobliżu obiektu przyjmującego odbicie i osłabić natężenie żeby uzyskać efekt oświetlenia poblaskiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności