Napisano 3 Sierpień 201113 l Jako, że to mój pierwszy post (choć od jakiegoś czasu przeglądam zarówno portal jak i forum), więc wypadałoby powiedzieć witam :) Chciałbym przedstawić swój pierwszy projekt WIP, jakim jest wymieniony w temacie model zegarka. Nie opierałem się na żadnych zdjęciach, czy blueprintach, bo posiadam takowy zegarek osobiście, więc łatwiej z dbałością o szczegóły. Modelowaniem 3D interesuję się już od jakiegoś czasu, ale tak naprawdę zacząłem jakieś 2-3 miesiące temu, spędzając godziny nad tutorialami, głównie aut. Ten zegarek będzie pierwszym projektem, który postaram się doprowadzić do końca :) W modelu brakuje jeszcze kilku detali (wskazówki od małych tarcz, przyciski sprężynki zwalniającej klamrę, wcięć od wewnątrz w ogniwach bransolety oraz wytłoczeń na pokrętle i samej klamerce - chociaż to zdecydowałem się raczej zrobić bumpem na teksturach). Obecnie pracuję nad poprawą niektórych elementów siatki (które miejsca, to dobrze widać na renderach z wire'm). Wszystkie rendery oczywiście robocze, nad teksturowaniem i renderem spędzę zapewne jeszcze sporo czasu :) Użyty soft: 3Ds Max 2010, Vray 2.0 Sprzęt: Asus G53SW (Core i5-2410M, 4GB DDR3, GTX 460M) Render: Wireframes: Wszelkie porady, krytyka i wskazówki co do sceny / tekstur itp bardzo mile widziane! Pozdrawiam, Piotrek
Napisano 3 Sierpień 201113 l Model wygląda dobrze, tylko powiedz mi ILE ON MA POLY?! Siatki na skrinach mega gęste, mozna spokojnie duzo poly zjechać w dół. Co do porad, to jedyne co mi przychodzi do głowy to: http://www.evermotion.org/tutorials/show/7878/making-of-clep Tutaj masz b. fajnie wszystko opisane/pokazane:D Powodzenia:D
Napisano 3 Sierpień 201113 l Autor Dzięki za tego tutka. A co do ilości poly - wiem, że dużo za dużo (jakieś 700k :P ). Przesadziłem z iteracją MS. Wrzucę low poly jak znajdę chwilkę.
Napisano 3 Sierpień 201113 l Autor Wrzucam obiekt po zmianie iteracji w MS: Smooth: Poly count: 230k Low poly: Poly count: 37k Poprawiłem też siatkę w paru miejscach, następne renderki postaram się już wrzucić z materiałami.
Napisano 4 Sierpień 201113 l Moze mógłbym ci pomóc w paru sprawach bo właśnie robie rolexa milgauss, nie jest on jszcze skończony, testowałem rendery itp. renderowane w v-rayu 1.5 http://iv.pl/images/79279325850017729536.png , http://iv.pl/images/44051657333281659925.png , więc jeśli potrzebuje porad co do renderu lub innych sparw to pisz ja ci bde mniej wiecej móiwł co i jak. Co do twjojego modelu jest on dobry tylko miejscami się różni od orginału, ja mam w sowim modelu około 140tys. poly po ts-2
Napisano 18 Sierpień 201113 l Autor Projekt ukończyłem, przedstawiam go w tym oto topicu: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=78536 Pozdrawiam, Piotrek
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto