Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jako, że to mój pierwszy post (choć od jakiegoś czasu przeglądam zarówno portal jak i forum), więc wypadałoby powiedzieć witam :)

 

Chciałbym przedstawić swój pierwszy projekt WIP, jakim jest wymieniony w temacie model zegarka. Nie opierałem się na żadnych zdjęciach, czy blueprintach, bo posiadam takowy zegarek osobiście, więc łatwiej z dbałością o szczegóły.

 

Modelowaniem 3D interesuję się już od jakiegoś czasu, ale tak naprawdę zacząłem jakieś 2-3 miesiące temu, spędzając godziny nad tutorialami, głównie aut. Ten zegarek będzie pierwszym projektem, który postaram się doprowadzić do końca :)

 

W modelu brakuje jeszcze kilku detali (wskazówki od małych tarcz, przyciski sprężynki zwalniającej klamrę, wcięć od wewnątrz w ogniwach bransolety oraz wytłoczeń na pokrętle i samej klamerce - chociaż to zdecydowałem się raczej zrobić bumpem na teksturach). Obecnie pracuję nad poprawą niektórych elementów siatki (które miejsca, to dobrze widać na renderach z wire'm).

Wszystkie rendery oczywiście robocze, nad teksturowaniem i renderem spędzę zapewne jeszcze sporo czasu :)

 

Użyty soft: 3Ds Max 2010, Vray 2.0

Sprzęt: Asus G53SW (Core i5-2410M, 4GB DDR3, GTX 460M)

 

Render:

watch1s.th.jpg

 

Wireframes:

scaled.php?server=638&filename=watchwire1.jpg&res=gal

 

scaled.php?server=846&filename=watchparts2.jpg&res=gal

 

scaled.php?server=818&filename=watchparts.jpg&res=gal

 

 

Wszelkie porady, krytyka i wskazówki co do sceny / tekstur itp bardzo mile widziane!

 

Pozdrawiam,

Piotrek

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki za tego tutka.

 

A co do ilości poly - wiem, że dużo za dużo (jakieś 700k :P ). Przesadziłem z iteracją MS. Wrzucę low poly jak znajdę chwilkę.

Napisano

Wrzucam obiekt po zmianie iteracji w MS:

 

Smooth:

watch2wire.th.jpg

Poly count: 230k

 

Low poly:

watch2lowpoly.th.jpg

Poly count: 37k

 

Poprawiłem też siatkę w paru miejscach, następne renderki postaram się już wrzucić z materiałami.

Napisano

Moze mógłbym ci pomóc w paru sprawach bo właśnie robie rolexa milgauss, nie jest on jszcze skończony, testowałem rendery itp. renderowane w v-rayu 1.5

http://iv.pl/images/79279325850017729536.png , http://iv.pl/images/44051657333281659925.png , więc jeśli potrzebuje porad co do renderu lub innych sparw to pisz ja ci bde mniej wiecej móiwł co i jak. Co do twjojego modelu jest on dobry tylko miejscami się różni od orginału, ja mam w sowim modelu około 140tys. poly po ts-2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności