p33t-r Napisano 3 Sierpień 2011 Napisano 3 Sierpień 2011 Jako, że to mój pierwszy post (choć od jakiegoś czasu przeglądam zarówno portal jak i forum), więc wypadałoby powiedzieć witam :) Chciałbym przedstawić swój pierwszy projekt WIP, jakim jest wymieniony w temacie model zegarka. Nie opierałem się na żadnych zdjęciach, czy blueprintach, bo posiadam takowy zegarek osobiście, więc łatwiej z dbałością o szczegóły. Modelowaniem 3D interesuję się już od jakiegoś czasu, ale tak naprawdę zacząłem jakieś 2-3 miesiące temu, spędzając godziny nad tutorialami, głównie aut. Ten zegarek będzie pierwszym projektem, który postaram się doprowadzić do końca :) W modelu brakuje jeszcze kilku detali (wskazówki od małych tarcz, przyciski sprężynki zwalniającej klamrę, wcięć od wewnątrz w ogniwach bransolety oraz wytłoczeń na pokrętle i samej klamerce - chociaż to zdecydowałem się raczej zrobić bumpem na teksturach). Obecnie pracuję nad poprawą niektórych elementów siatki (które miejsca, to dobrze widać na renderach z wire'm). Wszystkie rendery oczywiście robocze, nad teksturowaniem i renderem spędzę zapewne jeszcze sporo czasu :) Użyty soft: 3Ds Max 2010, Vray 2.0 Sprzęt: Asus G53SW (Core i5-2410M, 4GB DDR3, GTX 460M) Render: Wireframes: Wszelkie porady, krytyka i wskazówki co do sceny / tekstur itp bardzo mile widziane! Pozdrawiam, Piotrek
Karkosik Napisano 3 Sierpień 2011 Napisano 3 Sierpień 2011 Model wygląda dobrze, tylko powiedz mi ILE ON MA POLY?! Siatki na skrinach mega gęste, mozna spokojnie duzo poly zjechać w dół. Co do porad, to jedyne co mi przychodzi do głowy to: http://www.evermotion.org/tutorials/show/7878/making-of-clep Tutaj masz b. fajnie wszystko opisane/pokazane:D Powodzenia:D
p33t-r Napisano 3 Sierpień 2011 Autor Napisano 3 Sierpień 2011 Dzięki za tego tutka. A co do ilości poly - wiem, że dużo za dużo (jakieś 700k :P ). Przesadziłem z iteracją MS. Wrzucę low poly jak znajdę chwilkę.
p33t-r Napisano 3 Sierpień 2011 Autor Napisano 3 Sierpień 2011 Wrzucam obiekt po zmianie iteracji w MS: Smooth: Poly count: 230k Low poly: Poly count: 37k Poprawiłem też siatkę w paru miejscach, następne renderki postaram się już wrzucić z materiałami.
thecrev Napisano 4 Sierpień 2011 Napisano 4 Sierpień 2011 Moze mógłbym ci pomóc w paru sprawach bo właśnie robie rolexa milgauss, nie jest on jszcze skończony, testowałem rendery itp. renderowane w v-rayu 1.5 http://iv.pl/images/79279325850017729536.png , http://iv.pl/images/44051657333281659925.png , więc jeśli potrzebuje porad co do renderu lub innych sparw to pisz ja ci bde mniej wiecej móiwł co i jak. Co do twjojego modelu jest on dobry tylko miejscami się różni od orginału, ja mam w sowim modelu około 140tys. poly po ts-2
p33t-r Napisano 18 Sierpień 2011 Autor Napisano 18 Sierpień 2011 Projekt ukończyłem, przedstawiam go w tym oto topicu: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=78536 Pozdrawiam, Piotrek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się