gutek Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 hej po dwóch nieudanych wcześniej próbach zrobienia samochodu i odpoczynku dość długim od maxa postanowiłem zrobić w końcu samochód. Pierwsza próba to był fiat 500 z tutoriala jednak zaczeło mi się tam coś kopać to przestałem... Druga to cinquecento to po przypadkowym formacie nie tego dysku co trzeba było plik z cinkusiem został skasowany:/... No i teraz jak to się mówi do 3 razy sztuka:D Nie wiem jak często będę dawał rendery bo mimo wakacji mam inne zajęcia. Więc proszę was oceniajcie mnie z myślą że nie jestem w tym expertem, ale jednak krytykujcie najmniejsze błędy ponieważ chcę to auto naprawdę skończyć. Aaaa... jedyne co mnie może powstrzymać przed skończeniem tego Una to komputer:/ nie wiem czy wytrzyma on takie obciążenie, ale jak narazie nie ma źle. (jedynie na meshsmoot spowalnia) Od razu mówię, że nie umię sobie poradzić z tym co jets na przedniej szybie. Dzisiaj pół dni spędziłem na kombinowaniu i nic:/ Wiecie może jak to naprawić??
MC-Maxim Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 Niestety troszke pogiete to autko. Co do szyby to moze masz jakies vertexy nie zweldowane. Czekam na updaty bo narazie malo widac :)
gutek Napisano 29 Czerwiec 2004 Autor Napisano 29 Czerwiec 2004 hmm pogięte ale gdzie? na masce musi być ta \"szrama\":D i po bokach też, mam uno więc na bierząco to oglądam jak ma być. Może o jakieś inne pogięcia Ci chodziło?? a zweldowałęm wszystko w rejonie szyby, jest to wina tej szramy na masce chyba bo jak widać na siateczce (zaraz ją dam) akurat ona się tam kończy. Tylko jak to naprawić??
illy Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 cokolwiek by sie nie dzialo masz skonczyc ten model, bo uwielbiam stare samochody (80\'-95\')
gutek Napisano 29 Czerwiec 2004 Autor Napisano 29 Czerwiec 2004 siatka edit: tu widać że to ta \"szrama\" jak pisałem wyżej psuje mi całość:/ tylko że ona musi być:| [Wyedytowany dnia 29-6-2004 > gutek]
kx Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 o boze! ta siatka... no coz... pracuj Pozdrawiam
kozioo Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 Gdybyś pokazał siatke lowpoly można by było powiedzieć więcej. Teraz nie wygląda to zbyt ciekawie:/
gutek Napisano 29 Czerwiec 2004 Autor Napisano 29 Czerwiec 2004 no ale jak to naprawić?????? edit: to co teraz napisze pewno was rozłoży na łopatki: nie wiem jak sie robi siatke low poly:| gdzie to sie daje? [Wyedytowany dnia 29-6-2004 > gutek]
illy Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 ja robie tak: 4 viewporty: front, left, top, user ustawiam sobie na krawedz ktora chce poprawiac wszystkie viewporty, a w userze caly caly czas obracam zeby znalezc krzywizny ktore mozna po cieniu poznac:D to jest moja wersja, ale nie znam sie dokladnie
gutek Napisano 29 Czerwiec 2004 Autor Napisano 29 Czerwiec 2004 Skilo hehe ja tak samo:) tylko że w tym przypadku to nic nie dało:/
kx Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 siatke low poly to proste! wystarczy ze zrenderujesz obiekt przed mesh smoothem
gutek Napisano 29 Czerwiec 2004 Autor Napisano 29 Czerwiec 2004 gdyby mi internet chodził szybciej to bym to już chyba z 5 razy zamieścił:/
illy Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 unikaj trojkatow i wielokatow, najlepsze sa czterakaty, bo inaczej ci sie meszsmut zchrzani, no i musisz chamfer uzywac:D zeby klrawedzie zaokraglic...
gutek Napisano 29 Czerwiec 2004 Autor Napisano 29 Czerwiec 2004 no staram się tak robić, jedynie w kilku przypadkach musiaŁEM DAĆ TRÓJKĄTY
blood_brother Napisano 29 Czerwiec 2004 Napisano 29 Czerwiec 2004 Pieciokaty lepsze od trojkatow:) Pozdro
gutek Napisano 30 Czerwiec 2004 Autor Napisano 30 Czerwiec 2004 no nareszcie mi się z ta szybą udało! okazało się że vertexowi nie temu co chciałem dałem weight 50! dlatego on sie nie chciał smothować. przednie nadkole też troche poprawiłem, siatke troche \"wyprostowałem\".
gutek Napisano 30 Czerwiec 2004 Autor Napisano 30 Czerwiec 2004 a powiedzcie może tak być: jeżeli wyciągnąłem tego edge z drzwi na dach łącząc vertexy tylko u góry, a te po lewej pomijając?? czy musze przeciąć ten segment tak jak pokazałem na rysunku?
illy Napisano 30 Czerwiec 2004 Napisano 30 Czerwiec 2004 nie tylko to co pokazales ale najlepiej jak naokolo to przeciagniesz, albo chociaz do nastepnych wolnych
gutek Napisano 2 Lipiec 2004 Autor Napisano 2 Lipiec 2004 witam po kilku dniach przerwy, niestety mie miałem czasu zrobić za dużo przy moim autku:/ Dzisiaj dokończyłem ogólną karoserie i zabrałem się za maske. Powiedzcie co mam zrobić żeby ta szczelina między maską, a resztą nie była taka wielka?? Zmniejszyć meshsmootha?? tylko że wtedy całość będzie miała meshsmootha na iterations=2, a maska mniejsze:/ krawędzie maski zrobiłem chamferem 0,5. hmm to tyle, jak sie dowiem co zrobić z tymi szczelinami to zabiorę się za \"wycinanie\" reszty elementów.
gutek Napisano 2 Lipiec 2004 Autor Napisano 2 Lipiec 2004 ee jak zrobić żeby te rendery nie były takie rozmazane? zapisuje je jako jpegi.
Predator Napisano 2 Lipiec 2004 Napisano 2 Lipiec 2004 łoj musisz nabrac doswiadczenia w kleparstwie b jak narazie bo kiepsko ci wychodzi no ale trening czyni mistrza :) maska wyglada tragicznie . Poczekamy zobaczymy jakie beda efekty pracy .
gutek Napisano 2 Lipiec 2004 Autor Napisano 2 Lipiec 2004 eeee ale możecie mówić dokłądniej? bo ja nie jestem (jak widać) zaawansowany w tym i nie wiem o jakie błędy wam chodzi z tym nadkolem i maską:|
Predator Napisano 2 Lipiec 2004 Napisano 2 Lipiec 2004 heh spojz na referki i porownaj to ze swoim modelem :) nic nie trzeba tlumaczyc wystarczy popratrzec :) i jakby mogl prosic zamieszczaj w lepszej jakosci screeny.
Michas Napisano 2 Lipiec 2004 Napisano 2 Lipiec 2004 huuhuh duuuuuużo roboty przed tobą :) czarno to widze ale pracuj ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się