Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hej

po dwóch nieudanych wcześniej próbach zrobienia samochodu i odpoczynku dość długim od maxa postanowiłem zrobić w końcu samochód. Pierwsza próba to był fiat 500 z tutoriala jednak zaczeło mi się tam coś kopać to przestałem... Druga to cinquecento to po przypadkowym formacie nie tego dysku co trzeba było plik z cinkusiem został skasowany:/... No i teraz jak to się mówi do 3 razy sztuka:D

Nie wiem jak często będę dawał rendery bo mimo wakacji mam inne zajęcia.

Więc proszę was oceniajcie mnie z myślą że nie jestem w tym expertem, ale jednak krytykujcie najmniejsze błędy ponieważ chcę to auto naprawdę skończyć.

Aaaa... jedyne co mnie może powstrzymać przed skończeniem tego Una to komputer:/ nie wiem czy wytrzyma on takie obciążenie, ale jak narazie nie ma źle. (jedynie na meshsmoot spowalnia)

Od razu mówię, że nie umię sobie poradzić z tym co jets na przedniej szybie. Dzisiaj pół dni spędziłem na kombinowaniu i nic:/ Wiecie może jak to naprawić??

  • Odpowiedzi 30
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Niestety troszke pogiete to autko. Co do szyby to moze masz jakies vertexy nie zweldowane. Czekam na updaty bo narazie malo widac :)

Napisano
  • Autor

hmm pogięte ale gdzie? na masce musi być ta \"szrama\":D i po bokach też, mam uno więc na bierząco to oglądam jak ma być. Może o jakieś inne pogięcia Ci chodziło??

a zweldowałęm wszystko w rejonie szyby, jest to wina tej szramy na masce chyba bo jak widać na siateczce (zaraz ją dam) akurat ona się tam kończy. Tylko jak to naprawić??

Napisano

cokolwiek by sie nie dzialo masz skonczyc ten model,

bo uwielbiam stare samochody (80\'-95\')

Napisano
  • Autor

siatka

 

edit: tu widać że to ta \"szrama\" jak pisałem wyżej psuje mi całość:/ tylko że ona musi być:|

 

[Wyedytowany dnia 29-6-2004 > gutek]

Napisano

o boze! ta siatka... no coz... pracuj

 

Pozdrawiam

Napisano

Gdybyś pokazał siatke lowpoly można by było powiedzieć więcej. Teraz nie wygląda to zbyt ciekawie:/

Napisano
  • Autor

no ale jak to naprawić??????

 

edit: to co teraz napisze pewno was rozłoży na łopatki: nie wiem jak sie robi siatke low poly:| gdzie to sie daje?

 

[Wyedytowany dnia 29-6-2004 > gutek]

Napisano

ja robie tak:

4 viewporty: front, left, top, user

ustawiam sobie na krawedz ktora chce poprawiac wszystkie viewporty, a w userze caly caly czas obracam zeby znalezc krzywizny ktore mozna po cieniu poznac:D to jest moja wersja, ale nie znam sie dokladnie

Napisano
  • Autor

Skilo hehe ja tak samo:) tylko że w tym przypadku to nic nie dało:/

Napisano

siatke low poly to proste! wystarczy ze zrenderujesz obiekt przed mesh smoothem

Napisano
  • Autor

gdyby mi internet chodził szybciej to bym to już chyba z 5 razy zamieścił:/

 

front.jpg

 

lowpolyprzod.jpg

 

lowpolytyl.jpg

Napisano

unikaj trojkatow i wielokatow, najlepsze sa czterakaty, bo inaczej ci sie meszsmut zchrzani, no i musisz chamfer uzywac:D zeby klrawedzie zaokraglic...

Napisano
  • Autor

no staram się tak robić, jedynie w kilku przypadkach musiaŁEM DAĆ TRÓJKĄTY

Napisano
  • Autor

no nareszcie mi się z ta szybą udało!

okazało się że vertexowi nie temu co chciałem dałem weight 50! dlatego on sie nie chciał smothować.

przednie nadkole też troche poprawiłem, siatke troche \"wyprostowałem\".

 

uno11.jpg

Napisano
  • Autor

a powiedzcie może tak być: jeżeli wyciągnąłem tego edge z drzwi na dach łącząc vertexy tylko u góry, a te po lewej pomijając?? czy musze przeciąć ten segment tak jak pokazałem na rysunku?

hmm.jpg

Napisano

nie tylko to co pokazales ale najlepiej jak naokolo to przeciagniesz, albo chociaz do nastepnych wolnych

Napisano
  • Autor

witam po kilku dniach przerwy, niestety mie miałem czasu zrobić za dużo przy moim autku:/ Dzisiaj dokończyłem ogólną karoserie i zabrałem się za maske. Powiedzcie co mam zrobić żeby ta szczelina między maską, a resztą nie była taka wielka?? Zmniejszyć meshsmootha?? tylko że wtedy całość będzie miała meshsmootha na iterations=2, a maska mniejsze:/ krawędzie maski zrobiłem chamferem 0,5. hmm to tyle, jak sie dowiem co zrobić z tymi szczelinami to zabiorę się za \"wycinanie\" reszty elementów.

 

maska1.jpg

Napisano
  • Autor

ee jak zrobić żeby te rendery nie były takie rozmazane? zapisuje je jako jpegi.

Napisano

łoj musisz nabrac doswiadczenia w kleparstwie b jak narazie bo kiepsko ci wychodzi no ale trening czyni mistrza :) maska wyglada tragicznie . Poczekamy zobaczymy jakie beda efekty pracy .

Napisano
  • Autor

eeee ale możecie mówić dokłądniej? bo ja nie jestem (jak widać) zaawansowany w tym i nie wiem o jakie błędy wam chodzi z tym nadkolem i maską:|

Napisano

heh spojz na referki i porownaj to ze swoim modelem :) nic nie trzeba tlumaczyc wystarczy popratrzec :) i jakby mogl prosic zamieszczaj w lepszej jakosci screeny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności