Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Drobny problem: mam zaimportowany pojazd składający się z 80+ obiektów, gdzie każdy mesh ma pivot umieszczony w pkt 0.0.0. Jest jakaś opcja albo przynajmniej skrypt, który wycentruje mi pivot na każdym obiekcie z osobna?

Max 2012 x64

 

Jeżeli pytanie jest głupie to z góry przepraszam ;-) Wujek google odkopał mi tylko jakiś stary skrypt do majki.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość Chrupek3D
Napisano

oj tam do zamkiecia, a mozna pivota ustawic na wybranym vertexie?

Gość Chrupek3D
Napisano (edytowane)

a dzięki, właśnie uczę się maxa i tak się zastanawiałem... ale można to zrobić włączając snapowanie do vertexa... prościej chyba ;)

Mam na myśli working pivot - czy jak to się zwie, ale chyba działa chwilowo i nie jest wygodne.

 

ad. sorka, już mi się udało, affect pivot only i snapowanie vertex+pivot :-)

Edytowane przez Chrupek3D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności