AdiJager Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 Drobny problem: mam zaimportowany pojazd składający się z 80+ obiektów, gdzie każdy mesh ma pivot umieszczony w pkt 0.0.0. Jest jakaś opcja albo przynajmniej skrypt, który wycentruje mi pivot na każdym obiekcie z osobna? Max 2012 x64 Jeżeli pytanie jest głupie to z góry przepraszam ;-) Wujek google odkopał mi tylko jakiś stary skrypt do majki.
mafida Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 Transform Toolbox.W menu Edit masz,zaznaczasz wszystkie obiekty,klikasz center i gotowe:) 1
AdiJager Napisano 6 Sierpień 2011 Autor Napisano 6 Sierpień 2011 Okej. Masz repa i wielkie dzięki ;-) Temat do zamknięcia. 1
Gość Chrupek3D Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 oj tam do zamkiecia, a mozna pivota ustawic na wybranym vertexie?
sebx Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 Proszę bardzo: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/pivot-by-2-vertex
Gość Chrupek3D Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 (edytowane) a dzięki, właśnie uczę się maxa i tak się zastanawiałem... ale można to zrobić włączając snapowanie do vertexa... prościej chyba ;) Mam na myśli working pivot - czy jak to się zwie, ale chyba działa chwilowo i nie jest wygodne. ad. sorka, już mi się udało, affect pivot only i snapowanie vertex+pivot :-) Edytowane 6 Sierpień 2011 przez Chrupek3D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się