Gość numnah Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 Mam do wyrenderowania Vrayem w 3ds sporo wariantów jednej sceny: podmieniać muszę 32 tekstury oraz muszę wykonać kadry za pomocą około 10 kamer. Czy znacie jakiś sposób, żeby to zautomatyzować? Żeby nie podmieniać ręcznie tekstur i kamer tylko żeby mi się to samo robiło?
Sayja Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 to można i chyba się robi przy użyciu skryptów, ale więcej w temacie nie pomogę.
legomir Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 Co prawda nie używam Maxa, ale bym tak: tekstury jako sekwencja, zmienia się co klatkę po 10 klatkach, zmienia się kamera, sekwencja się powtarza, a renderowanie animacji bym wrzucił nie na .avi czy .mov tylko znowu jako sekwencje... Jakieś 10 minut roboty i 0 skryptów ;)
Gość numnah Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 Niech ci Bóg wynagrodzi w dzieciach legomir! To jest to czego szukałam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się