Jump to content

jak zautomatyzować rendering


Guest numnah
 Share

Recommended Posts

Guest numnah

Mam do wyrenderowania Vrayem w 3ds sporo wariantów jednej sceny: podmieniać muszę 32 tekstury oraz muszę wykonać kadry za pomocą około 10 kamer.

Czy znacie jakiś sposób, żeby to zautomatyzować? Żeby nie podmieniać ręcznie tekstur i kamer tylko żeby mi się to samo robiło?

Link to comment
Share on other sites

Co prawda nie używam Maxa, ale bym tak:

tekstury jako sekwencja, zmienia się co klatkę po 10 klatkach, zmienia się kamera, sekwencja się powtarza, a renderowanie animacji bym wrzucił nie na .avi czy .mov tylko znowu jako sekwencje...

 

Jakieś 10 minut roboty i 0 skryptów ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy