Napisano 6 Sierpień 201113 l Mam do wyrenderowania Vrayem w 3ds sporo wariantów jednej sceny: podmieniać muszę 32 tekstury oraz muszę wykonać kadry za pomocą około 10 kamer. Czy znacie jakiś sposób, żeby to zautomatyzować? Żeby nie podmieniać ręcznie tekstur i kamer tylko żeby mi się to samo robiło?
Napisano 6 Sierpień 201113 l to można i chyba się robi przy użyciu skryptów, ale więcej w temacie nie pomogę.
Napisano 6 Sierpień 201113 l Co prawda nie używam Maxa, ale bym tak: tekstury jako sekwencja, zmienia się co klatkę po 10 klatkach, zmienia się kamera, sekwencja się powtarza, a renderowanie animacji bym wrzucił nie na .avi czy .mov tylko znowu jako sekwencje... Jakieś 10 minut roboty i 0 skryptów ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto