Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam do wyrenderowania Vrayem w 3ds sporo wariantów jednej sceny: podmieniać muszę 32 tekstury oraz muszę wykonać kadry za pomocą około 10 kamer.

Czy znacie jakiś sposób, żeby to zautomatyzować? Żeby nie podmieniać ręcznie tekstur i kamer tylko żeby mi się to samo robiło?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 995
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to można i chyba się robi przy użyciu skryptów, ale więcej w temacie nie pomogę.

Napisano

Co prawda nie używam Maxa, ale bym tak:

tekstury jako sekwencja, zmienia się co klatkę po 10 klatkach, zmienia się kamera, sekwencja się powtarza, a renderowanie animacji bym wrzucił nie na .avi czy .mov tylko znowu jako sekwencje...

 

Jakieś 10 minut roboty i 0 skryptów ;)

Napisano

Niech ci Bóg wynagrodzi w dzieciach legomir! To jest to czego szukałam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności