Jump to content

Rozwiązane: degenerated faces - jak je naprawić


JoseConseco
 Share

Recommended Posts

Przy eksporcie do cryengine pojawia mi się komunikat :

.. cośtam cośtam .. degenerated faces... cośtam..

 

No i mi zaznacza trójkąty z degenerated faces i co dalej? Jak je poprawić?

 

Dodam że mesh był robiony w blenderze -> obj -> import 3ds max.

 

Próbowałem googla ale nic konkretnego nie wyskoczyło... (znaczy coś o 'poly filter' - pod XSI ale nie mam XSI).

Edited by JoseConseco
Link to comment
Share on other sites

mafida, dzięki ale też to widziełem i nie pomogło. Ale przynajmniej wpadłem na to, że te fejsy były za małe i w przybliżeniu silnik traktował je jako o zerowej powierzchni.

Rozwiązanie:

powiększyć cały model kilka razy, i reset Xforma na wszelki wypadek (nie wiem co co ten xform ale często się przewija w rozwiązaniu różnych problemów ;D ).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy