Juzwa Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 Witam, Chodzi mi o snapowanie polygonow, egdow czy vertexow do grida, ale w ten sposob zeby wszystkie wyrównały sie do plaszczyzny. Tak jak w maya przy odznaczeniu "retain component spacing"
goran Napisano 23 Sierpień 2011 Napisano 23 Sierpień 2011 Z tego co się orientuję to jest tryb przyciągania oznaczony ikonką taką jak w załączniku ale z cyferkami 2.5, czyli przyciąganie w płąszczyźnie widoku bez zmiany współrzędnej do niego prostopadłej, chyba o to Ci chodzi?
Gość Chrupek3D Napisano 23 Sierpień 2011 Napisano 23 Sierpień 2011 raczkuje w Maxie, ale ma on chyba trzy osie align x,y,z (graphite modeling tools). Można zaznaczyć vertexy i os po której maja się snapowac... później tak jak wyżej snap to grid.
Maksym Napisano 23 Sierpień 2011 Napisano 23 Sierpień 2011 (edytowane) Witam, Chodzi mi o snapowanie polygonow, egdow czy vertexow do grida, ale w ten sposob zeby wszystkie wyrównały sie do plaszczyzny. Tak jak w maya przy odznaczeniu "retain component spacing" To co mówi goran + w opcjach editable poly (sekcja edit geometry) masz cos takiego jak make planar - samo to ustawi zaznaczone vertexy w przestrzeni na płaszczyznie o uśrednionej orientacji, a z kolei make planar x, y lub z wyrówna połozenie w danej osi (w płaszczyźnie danego widoku) /Tyle że przy pomocy make planar wyrównujesz już po fakcie, te vertexy które już są. Edytowane 23 Sierpień 2011 przez Maksym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się