Skocz do zawartości

Snap to grid z wyrównaniem


Juzwa

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Z tego co się orientuję to jest tryb przyciągania oznaczony ikonką taką jak w załączniku ale z cyferkami 2.5, czyli przyciąganie w płąszczyźnie widoku bez zmiany współrzędnej do niego prostopadłej, chyba o to Ci chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

raczkuje w Maxie, ale ma on chyba trzy osie align x,y,z (graphite modeling tools). Można zaznaczyć vertexy i os po której maja się snapowac... później tak jak wyżej snap to grid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Chodzi mi o snapowanie polygonow, egdow czy vertexow do grida, ale w ten sposob zeby wszystkie wyrównały sie do plaszczyzny. Tak jak w maya przy odznaczeniu "retain component spacing"

 

To co mówi goran + w opcjach editable poly (sekcja edit geometry) masz cos takiego jak make planar - samo to ustawi zaznaczone vertexy w przestrzeni na płaszczyznie o uśrednionej orientacji, a z kolei make planar x, y lub z wyrówna połozenie w danej osi (w płaszczyźnie danego widoku)

/Tyle że przy pomocy make planar wyrównujesz już po fakcie, te vertexy które już są.

Edytowane przez Maksym
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności