Jump to content

Snap to grid z wyrównaniem


Juzwa
 Share

Recommended Posts

Z tego co się orientuję to jest tryb przyciągania oznaczony ikonką taką jak w załączniku ale z cyferkami 2.5, czyli przyciąganie w płąszczyźnie widoku bez zmiany współrzędnej do niego prostopadłej, chyba o to Ci chodzi?

Link to comment
Share on other sites

Guest Chrupek3D

raczkuje w Maxie, ale ma on chyba trzy osie align x,y,z (graphite modeling tools). Można zaznaczyć vertexy i os po której maja się snapowac... później tak jak wyżej snap to grid.

Link to comment
Share on other sites

Witam,

 

Chodzi mi o snapowanie polygonow, egdow czy vertexow do grida, ale w ten sposob zeby wszystkie wyrównały sie do plaszczyzny. Tak jak w maya przy odznaczeniu "retain component spacing"

 

To co mówi goran + w opcjach editable poly (sekcja edit geometry) masz cos takiego jak make planar - samo to ustawi zaznaczone vertexy w przestrzeni na płaszczyznie o uśrednionej orientacji, a z kolei make planar x, y lub z wyrówna połozenie w danej osi (w płaszczyźnie danego widoku)

/Tyle że przy pomocy make planar wyrównujesz już po fakcie, te vertexy które już są.

Edited by Maksym
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy