Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Chodzi mi o snapowanie polygonow, egdow czy vertexow do grida, ale w ten sposob zeby wszystkie wyrównały sie do plaszczyzny. Tak jak w maya przy odznaczeniu "retain component spacing"

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Z tego co się orientuję to jest tryb przyciągania oznaczony ikonką taką jak w załączniku ale z cyferkami 2.5, czyli przyciąganie w płąszczyźnie widoku bez zmiany współrzędnej do niego prostopadłej, chyba o to Ci chodzi?

Napisano

raczkuje w Maxie, ale ma on chyba trzy osie align x,y,z (graphite modeling tools). Można zaznaczyć vertexy i os po której maja się snapowac... później tak jak wyżej snap to grid.

Napisano
Witam,

 

Chodzi mi o snapowanie polygonow, egdow czy vertexow do grida, ale w ten sposob zeby wszystkie wyrównały sie do plaszczyzny. Tak jak w maya przy odznaczeniu "retain component spacing"

 

To co mówi goran + w opcjach editable poly (sekcja edit geometry) masz cos takiego jak make planar - samo to ustawi zaznaczone vertexy w przestrzeni na płaszczyznie o uśrednionej orientacji, a z kolei make planar x, y lub z wyrówna połozenie w danej osi (w płaszczyźnie danego widoku)

/Tyle że przy pomocy make planar wyrównujesz już po fakcie, te vertexy które już są.

Edytowane przez Maksym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności