Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Można powiedzieć że zaczynam naukę Majki jak i ogólnie 3d :) Postanowiłem że w ramach edukacji będę rozwiją następującą scenkę. No i niestety już na samym początku natknąłem się na pewien problem, gdy w ramach testu próbuje ją wyrenderować w vray liczy mi się strasznie długo (standardowe ustawienia, GI, Sund n' Sky), wiem ze problem tkwi w piachu który wymodelowałem z nurbsów, gdy przekonwertuje je na poly liczy się 1000 razy szybciej. Po drugie po przekonwertowaniu obiekt staje się strasznie kanciasty zupełnie nie podbony do oryginału. Tak więc mam dwa pytania.

 

1. Czy moge jakoś przyspieszyć czas renderingu korzystając z nurbsów?

 

2. Jak je przekonwertować aby zachować kształt oryginału?

Edytowane przez donpedrinio

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam

 

2. Jak je przekonwertować aby zachować kształt oryginału?

 

Odpowiedz na to pytanie: Klikasz Window>Rendering Editors>metal ray>Approximation Editors>.....

 

W zależności co redenerujesz wybierasz odpowiednią zakładkę dajesz Create>Assing

 

i gotowe myślę że o to chodziło i pomogło :)

 

Pozdrawiam

Napisano
dzięki, w sumie do mentala się też przyda, vray ma podobny odpowiednik?

 

Hmm,... sam nie wiem źle przeczytałem posta Tobie chodziło o vray`a....

Napisano

Na kanciastość naciskasz 3 kiedy zaznaczasz obiekt ;) Tyle, że przy Vray'u trzeba pokombinować, żeby tak samo to wyglądało tyle wiem, ale Vray'a nie używam...

Napisano
  • Autor

tylko że jak przekonwertuje obiekt do poly to trace FULL CREASE EDGE więc te krawędzie stają się zaokrąglone...

Napisano
  • Autor
no to daj edge loopa obok...

 

faktycznie.. ale dalej nie wiem o co chodzi z renderowanie sbdv, ostatecznie zamiast trybu 3 musiałem użyć smooth, bo zakazdym razem gdy renderuje ten obiekt w w sbdv zajmuje cholernie dużo czasu (zawsze muszę anulować bo bym sie chyba nie doczekał)

Napisano

Nie wiem czy dokładnie o to Ci chodzi, ale w ramach konwertowania nurbsów na poly, masz różne opcje. Jest tam też opcja 'control points', która pozwala na zachowanie kształtu.

Napisano

Mówię przecież, że z vray'em są jakieś kombinacje przy subdyv ;) musisz dodać proxy czy coś ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności