donpedrinio Napisano 24 Sierpień 2011 Napisano 24 Sierpień 2011 (edytowane) Można powiedzieć że zaczynam naukę Majki jak i ogólnie 3d :) Postanowiłem że w ramach edukacji będę rozwiją następującą scenkę. No i niestety już na samym początku natknąłem się na pewien problem, gdy w ramach testu próbuje ją wyrenderować w vray liczy mi się strasznie długo (standardowe ustawienia, GI, Sund n' Sky), wiem ze problem tkwi w piachu który wymodelowałem z nurbsów, gdy przekonwertuje je na poly liczy się 1000 razy szybciej. Po drugie po przekonwertowaniu obiekt staje się strasznie kanciasty zupełnie nie podbony do oryginału. Tak więc mam dwa pytania. 1. Czy moge jakoś przyspieszyć czas renderingu korzystając z nurbsów? 2. Jak je przekonwertować aby zachować kształt oryginału? Edytowane 24 Sierpień 2011 przez donpedrinio
Lowcst Napisano 24 Sierpień 2011 Napisano 24 Sierpień 2011 Witam 2. Jak je przekonwertować aby zachować kształt oryginału? Odpowiedz na to pytanie: Klikasz Window>Rendering Editors>metal ray>Approximation Editors>..... W zależności co redenerujesz wybierasz odpowiednią zakładkę dajesz Create>Assing i gotowe myślę że o to chodziło i pomogło :) Pozdrawiam
donpedrinio Napisano 24 Sierpień 2011 Autor Napisano 24 Sierpień 2011 dzięki, w sumie do mentala się też przyda, vray ma podobny odpowiednik?
Lowcst Napisano 24 Sierpień 2011 Napisano 24 Sierpień 2011 dzięki, w sumie do mentala się też przyda, vray ma podobny odpowiednik? Hmm,... sam nie wiem źle przeczytałem posta Tobie chodziło o vray`a....
legomir Napisano 25 Sierpień 2011 Napisano 25 Sierpień 2011 Na kanciastość naciskasz 3 kiedy zaznaczasz obiekt ;) Tyle, że przy Vray'u trzeba pokombinować, żeby tak samo to wyglądało tyle wiem, ale Vray'a nie używam...
donpedrinio Napisano 25 Sierpień 2011 Autor Napisano 25 Sierpień 2011 tylko że jak przekonwertuje obiekt do poly to trace FULL CREASE EDGE więc te krawędzie stają się zaokrąglone...
donpedrinio Napisano 25 Sierpień 2011 Autor Napisano 25 Sierpień 2011 no to daj edge loopa obok... faktycznie.. ale dalej nie wiem o co chodzi z renderowanie sbdv, ostatecznie zamiast trybu 3 musiałem użyć smooth, bo zakazdym razem gdy renderuje ten obiekt w w sbdv zajmuje cholernie dużo czasu (zawsze muszę anulować bo bym sie chyba nie doczekał)
Kayla Napisano 25 Sierpień 2011 Napisano 25 Sierpień 2011 Nie wiem czy dokładnie o to Ci chodzi, ale w ramach konwertowania nurbsów na poly, masz różne opcje. Jest tam też opcja 'control points', która pozwala na zachowanie kształtu.
legomir Napisano 25 Sierpień 2011 Napisano 25 Sierpień 2011 Mówię przecież, że z vray'em są jakieś kombinacje przy subdyv ;) musisz dodać proxy czy coś ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się