Napisano 24 Sierpień 201113 l Można powiedzieć że zaczynam naukę Majki jak i ogólnie 3d :) Postanowiłem że w ramach edukacji będę rozwiją następującą scenkę. No i niestety już na samym początku natknąłem się na pewien problem, gdy w ramach testu próbuje ją wyrenderować w vray liczy mi się strasznie długo (standardowe ustawienia, GI, Sund n' Sky), wiem ze problem tkwi w piachu który wymodelowałem z nurbsów, gdy przekonwertuje je na poly liczy się 1000 razy szybciej. Po drugie po przekonwertowaniu obiekt staje się strasznie kanciasty zupełnie nie podbony do oryginału. Tak więc mam dwa pytania. 1. Czy moge jakoś przyspieszyć czas renderingu korzystając z nurbsów? 2. Jak je przekonwertować aby zachować kształt oryginału? Edytowane 24 Sierpień 201113 l przez donpedrinio
Napisano 24 Sierpień 201113 l Witam 2. Jak je przekonwertować aby zachować kształt oryginału? Odpowiedz na to pytanie: Klikasz Window>Rendering Editors>metal ray>Approximation Editors>..... W zależności co redenerujesz wybierasz odpowiednią zakładkę dajesz Create>Assing i gotowe myślę że o to chodziło i pomogło :) Pozdrawiam
Napisano 24 Sierpień 201113 l Autor dzięki, w sumie do mentala się też przyda, vray ma podobny odpowiednik?
Napisano 24 Sierpień 201113 l dzięki, w sumie do mentala się też przyda, vray ma podobny odpowiednik? Hmm,... sam nie wiem źle przeczytałem posta Tobie chodziło o vray`a....
Napisano 25 Sierpień 201113 l Na kanciastość naciskasz 3 kiedy zaznaczasz obiekt ;) Tyle, że przy Vray'u trzeba pokombinować, żeby tak samo to wyglądało tyle wiem, ale Vray'a nie używam...
Napisano 25 Sierpień 201113 l Autor tylko że jak przekonwertuje obiekt do poly to trace FULL CREASE EDGE więc te krawędzie stają się zaokrąglone...
Napisano 25 Sierpień 201113 l Autor no to daj edge loopa obok... faktycznie.. ale dalej nie wiem o co chodzi z renderowanie sbdv, ostatecznie zamiast trybu 3 musiałem użyć smooth, bo zakazdym razem gdy renderuje ten obiekt w w sbdv zajmuje cholernie dużo czasu (zawsze muszę anulować bo bym sie chyba nie doczekał)
Napisano 25 Sierpień 201113 l Nie wiem czy dokładnie o to Ci chodzi, ale w ramach konwertowania nurbsów na poly, masz różne opcje. Jest tam też opcja 'control points', która pozwala na zachowanie kształtu.
Napisano 25 Sierpień 201113 l Mówię przecież, że z vray'em są jakieś kombinacje przy subdyv ;) musisz dodać proxy czy coś ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto