Skocz do zawartości

Pustynia


donpedrinio

Rekomendowane odpowiedzi

Można powiedzieć że zaczynam naukę Majki jak i ogólnie 3d :) Postanowiłem że w ramach edukacji będę rozwiją następującą scenkę. No i niestety już na samym początku natknąłem się na pewien problem, gdy w ramach testu próbuje ją wyrenderować w vray liczy mi się strasznie długo (standardowe ustawienia, GI, Sund n' Sky), wiem ze problem tkwi w piachu który wymodelowałem z nurbsów, gdy przekonwertuje je na poly liczy się 1000 razy szybciej. Po drugie po przekonwertowaniu obiekt staje się strasznie kanciasty zupełnie nie podbony do oryginału. Tak więc mam dwa pytania.

 

1. Czy moge jakoś przyspieszyć czas renderingu korzystając z nurbsów?

 

2. Jak je przekonwertować aby zachować kształt oryginału?

Edytowane przez donpedrinio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Witam

 

2. Jak je przekonwertować aby zachować kształt oryginału?

 

Odpowiedz na to pytanie: Klikasz Window>Rendering Editors>metal ray>Approximation Editors>.....

 

W zależności co redenerujesz wybierasz odpowiednią zakładkę dajesz Create>Assing

 

i gotowe myślę że o to chodziło i pomogło :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to daj edge loopa obok...

 

faktycznie.. ale dalej nie wiem o co chodzi z renderowanie sbdv, ostatecznie zamiast trybu 3 musiałem użyć smooth, bo zakazdym razem gdy renderuje ten obiekt w w sbdv zajmuje cholernie dużo czasu (zawsze muszę anulować bo bym sie chyba nie doczekał)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności