Jump to content

Pustynia


donpedrinio
 Share

Recommended Posts

Można powiedzieć że zaczynam naukę Majki jak i ogólnie 3d :) Postanowiłem że w ramach edukacji będę rozwiją następującą scenkę. No i niestety już na samym początku natknąłem się na pewien problem, gdy w ramach testu próbuje ją wyrenderować w vray liczy mi się strasznie długo (standardowe ustawienia, GI, Sund n' Sky), wiem ze problem tkwi w piachu który wymodelowałem z nurbsów, gdy przekonwertuje je na poly liczy się 1000 razy szybciej. Po drugie po przekonwertowaniu obiekt staje się strasznie kanciasty zupełnie nie podbony do oryginału. Tak więc mam dwa pytania.

 

1. Czy moge jakoś przyspieszyć czas renderingu korzystając z nurbsów?

 

2. Jak je przekonwertować aby zachować kształt oryginału?

Edited by donpedrinio
Link to comment
Share on other sites

Witam

 

2. Jak je przekonwertować aby zachować kształt oryginału?

 

Odpowiedz na to pytanie: Klikasz Window>Rendering Editors>metal ray>Approximation Editors>.....

 

W zależności co redenerujesz wybierasz odpowiednią zakładkę dajesz Create>Assing

 

i gotowe myślę że o to chodziło i pomogło :)

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

no to daj edge loopa obok...

 

faktycznie.. ale dalej nie wiem o co chodzi z renderowanie sbdv, ostatecznie zamiast trybu 3 musiałem użyć smooth, bo zakazdym razem gdy renderuje ten obiekt w w sbdv zajmuje cholernie dużo czasu (zawsze muszę anulować bo bym sie chyba nie doczekał)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy