Belaiel Napisano 26 Sierpień 2011 Napisano 26 Sierpień 2011 Obiekt wykonany w programie Mudbox, całość wyrenderowana w 3ds max 2009, Vray 1.5, tekstura photoshop. W tle miała być preria, którą wykonałem, jednakże ze względu na ograniczenia sprzętowe program zawieszał się w czasie renderingu. Grafika w całości http://belaiel.files.wordpress.com/2011/08/dziewczyna.jpg Pozdrawiam
Dav Napisano 26 Sierpień 2011 Napisano 26 Sierpień 2011 Ani trochę nie podoba mi się jej uroda. No tam, gusta. :P
Dynamico Napisano 26 Sierpień 2011 Napisano 26 Sierpień 2011 Obrazek OK ale podłączam się do przedmówcy. Dosyć "męska" ta dziewczyna. Szczególnie szczęka.
Monio Napisano 26 Sierpień 2011 Napisano 26 Sierpień 2011 Jak na początki źle nie jest ale sculpting musisz poćwiczyć. Może nawet nie tyle co scuplting co anatomie i portretowanie. Odstaje to od dzisiejszych standardów cg. Teksturka miła ale mogłaby być w lepszej jakości. Jak robisz projekcje to staraj się znajdywać obrazki o 2 razy większej rozdzielczości niż docelowa tekstura. Jotpegi zawsze mają jakąś kompresje co skutkuje czasem dziwnymi pixelami i przejściami kolorów. Jak kilkoma pixelami kolorujemy jeden to większa szansa że to się ładnie wymiesza.
Belaiel Napisano 27 Sierpień 2011 Autor Napisano 27 Sierpień 2011 To fakt nie wszystko poszło gładko, powiedzmy taka końska uroda :)
Monio Napisano 27 Sierpień 2011 Napisano 27 Sierpień 2011 Z czasem. Ja ostatnio oglądałem swoje pierwsze sculpty sprzed półtora roku i nie ogarniam jak mogły mi się wtedy podobać. ;)
Belaiel Napisano 27 Sierpień 2011 Autor Napisano 27 Sierpień 2011 Dokładnie chyba każdy to przeżywa ja patrząc na swoje stare grafy mam to samo. Ale w tamtym czasie jarały i się podobały. Po drugie to my je stworzyliśmy z własnej wyobraźni lub podglądając i czerpiąc z tego pomysł. Pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi