Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam pytanie - chce zrobic trawnik - przez dysplacement bitmapy, i wszystko jest ok - do puki jest to powiedzmy maly skrawek powierzchni - jak go powiekszam mimo ze mam nałożoną UVWmap i na podgladzie we ViewPorcie wyglad ze jest niby ok - dysplacemant mi sie rozciąga - nie wiem dlaczego.

 

zamiast trawnika czyli bardzo gestych uwypuklen robi mi sie poprosty nierowny teren...

 

Jak to sie powinno robic? z góry dziekuje za podpowiedz.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Potrzeba nam więcej szczegółów takich jak czy displace podkładasz w materiale czy modyfikatorze, jaki renderer, jak ustawiony uvwmap itd. W tech chwili możemy tylko zgadywać czy np displacemant ma inny kanał tekstury.

 

Czy powiększasz ten trawnik/powierzchnie skalując ją? to tez może być błędem bo jednocześnie skalujesz cały obiekt razem z uvwmap. Reset x from moze pomóc, ale wszystko zależy od konkretnego przypadku.

 

Pokarz zrzuty z ekranu jeśli możesz.

Napisano
  • Autor

Witam

 

Dysplace jest w materiale - i w łasnie nie rozciagam obiektu przez skalowanie - tylko go powiekszam a UVWmap pozostaje taka jak byly - Diffuse zostaje jak bylo ale dyp. sie rozciąga. Zrzuty poniżej

 

Acha - Mental Ray renderer

 

http://img824.imageshack.us/img824/7361/18644449.jpg

 

http://img689.imageshack.us/img689/1666/36271931.jpg

 

http://img88.imageshack.us/img88/5562/30805545.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Hej

 

Znalazlem przyczyne - ale jest to dla mnie troche dziwne - wyglada to tak jak by uvwmap nie miala z tym nic wspolnego - jezeli zageszczam ilosc poly to displacement mi tez sie zageszcza... nie wiedzialem ze jezeli robie to bitmapą ktora jest terowana przez uvwmap gestosc siadki ma tutaj znaczenie..

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.