Skocz do zawartości

Łączenie cylindra na Line


eryk955

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam taki problem otóż robię coś ala motocykl i kiedy tworzę ramę używam cylindrów oraz shapes Line, ale kiedy chcę zamknąć "ramę" vertexy się nie łączą. Próbowałem różnego rodzaju łączeń ale po nałożeniu na Line wszystko się rozlatuje. Czy znacie jakiś sposób na połączenie dwóch końców cylindra już na Line?

Obrazek w załączniku.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Coś komplikujesz sobie życie. Jeżeli przekrój ma jednakową średnicę to użyj linii jako osi i daj jej modyfikator sweep i zdefiniuj mu przekrój okrągły. Jeżeli ma różną średnicę to użyj lofta i kilku przekrojów. Zawsze możesz zrobić jedną połowę ramy i użyć symetry.

Jeżeli masz cylinder zamknięty od góry i dołu to nie ma możliwości połączenia vertexów. Musisz usunąć dna i wtedy połączysz vertexy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konwertujesz line do editable poly, usuwasz polygony zamykające profie i dopiero weldujesz vertexy. Tak jak pisał Tores, rama jest symetryczna względem osi wzdłużnej (kierunku jazdy), więc zrób lewą lub prawą stronę i daj modyfikator symmetry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności