eryk955 Napisano 2 Wrzesień 2011 Napisano 2 Wrzesień 2011 Witam, mam taki problem otóż robię coś ala motocykl i kiedy tworzę ramę używam cylindrów oraz shapes Line, ale kiedy chcę zamknąć "ramę" vertexy się nie łączą. Próbowałem różnego rodzaju łączeń ale po nałożeniu na Line wszystko się rozlatuje. Czy znacie jakiś sposób na połączenie dwóch końców cylindra już na Line? Obrazek w załączniku. Pozdrawiam
Tores Napisano 3 Wrzesień 2011 Napisano 3 Wrzesień 2011 Coś komplikujesz sobie życie. Jeżeli przekrój ma jednakową średnicę to użyj linii jako osi i daj jej modyfikator sweep i zdefiniuj mu przekrój okrągły. Jeżeli ma różną średnicę to użyj lofta i kilku przekrojów. Zawsze możesz zrobić jedną połowę ramy i użyć symetry. Jeżeli masz cylinder zamknięty od góry i dołu to nie ma możliwości połączenia vertexów. Musisz usunąć dna i wtedy połączysz vertexy.
goran Napisano 3 Wrzesień 2011 Napisano 3 Wrzesień 2011 Konwertujesz line do editable poly, usuwasz polygony zamykające profie i dopiero weldujesz vertexy. Tak jak pisał Tores, rama jest symetryczna względem osi wzdłużnej (kierunku jazdy), więc zrób lewą lub prawą stronę i daj modyfikator symmetry.
Rekomendowane odpowiedzi