Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

mam taki problem otóż robię coś ala motocykl i kiedy tworzę ramę używam cylindrów oraz shapes Line, ale kiedy chcę zamknąć "ramę" vertexy się nie łączą. Próbowałem różnego rodzaju łączeń ale po nałożeniu na Line wszystko się rozlatuje. Czy znacie jakiś sposób na połączenie dwóch końców cylindra już na Line?

Obrazek w załączniku.

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Coś komplikujesz sobie życie. Jeżeli przekrój ma jednakową średnicę to użyj linii jako osi i daj jej modyfikator sweep i zdefiniuj mu przekrój okrągły. Jeżeli ma różną średnicę to użyj lofta i kilku przekrojów. Zawsze możesz zrobić jedną połowę ramy i użyć symetry.

Jeżeli masz cylinder zamknięty od góry i dołu to nie ma możliwości połączenia vertexów. Musisz usunąć dna i wtedy połączysz vertexy.

Napisano

Konwertujesz line do editable poly, usuwasz polygony zamykające profie i dopiero weldujesz vertexy. Tak jak pisał Tores, rama jest symetryczna względem osi wzdłużnej (kierunku jazdy), więc zrób lewą lub prawą stronę i daj modyfikator symmetry.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.