Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

... to tylko rozgrzewka przed dużym upgre'dem RayFire. Nie zdradzam,ale "Bullet Physics" niedługo zawita do 3dsmaxa.I będzie wgniatać aż miło :)

Napisano

Rzekł bym nawet, że wersja 1.56.02 jest out :) ... a bullet physics to w wersji 1.6 dopiero z tego co Mir pisał.

Napisano

Coraz czesciej widzimy Bulleta i ciekawie czy PhysX nie stanie sie jeszcze jednym Havokiem...

Napisano
... to tylko rozgrzewka przed dużym upgre'dem RayFire. Nie zdradzam,ale "Bullet Physics" niedługo zawita do 3dsmaxa.I będzie wgniatać aż miło :)

 

Nie ma co zdradzać:). Żadna tajemnica, że zarówno Max jak i Maya dostaną Bullet'a, że RayFire będzie go obsługiwał, co z kolei będzie pewnie oznaczać sprzętową obsługę przez Radki(tak mi się wydaje, w końcu bullet to AMD).

Są 3 filmiki a propo:

 

[video=youtube_share;vExLLdy_dcM]

 

[video=youtube_share;PCUTmaOhQig]

 

[video=youtube_share;g0iISxkXTxc]

 

Coraz czesciej widzimy Bulleta i ciekawie czy PhysX nie stanie sie jeszcze jednym Havokiem...
]

 

Prawdopodobnie, możliwe i tak mi się wydaję:)

Napisano

He dobre i znów dostaniemy to samo Jak nie Physix to Bullet przepychanki między gigantami a w max'ie jak nie było tak dalej nie ma dobrej fizyki... Przepraszam - Havok czasami kulawo działał ;) ale miał soft body, rope i parę innych fajnych funkcji.

Napisano

ApaczoS > Bullet to nie AMD to po pierwsze. Bullet Physics to open source. Główny twórca Bulleta pracuje dla AMD nad jego obsługą przez karty FireGL (jak z radkami do gier nie wiem). Więc nie ma co się ślinić.

Shiva> Max ma bardzo dobrą fizykę. Przykłady RayFire 1.46 (physX) którego używam non stop w projektach, PulldownIt bardzo dobry model kolizji, w niektórych przypadkach lepszy od PhysX 2.x. Kolizji w Thinking Particles (oglądałeś 2012 ?) A jeśli ciągle szanowny kolego mało dowodów proszę zerknij na prawdziwy kombajn jakim jest DMM Physics od firmy Pixelux.

A Havok cóż,kiedyś był dobry puki Outofdesk nie położył na nim łap.Teraz to stary silnik,z którym mało kto co robi i da się zrobić.

Ale pisanie,iż max jak nie ma dobrej fizyki jest zwyczajnie nie znaniem tematu.

 

Serdeczności,

Adam

Napisano
ApaczoS > Bullet to nie AMD to po pierwsze.

 

Sry, mój błąd, nie doczytałem:

http://www.fxguide.com/featured/bullet_open_source_physics_engine/

 

Bullet Physics to open source. Główny twórca Bulleta pracuje dla AMD nad jego obsługą przez karty FireGL (jak z radkami do gier nie wiem). Więc nie ma co się ślinić.

 

Relax man:) Szczerze mówiąc to mi to leży czy karty będą wspierać bullet czy nie, ja nie wspieram Radków. Głośno myślę po prostu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.