Skocz do zawartości

RayFire 1.56 - plugin dla 3ds max 2009-2012


adek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

... to tylko rozgrzewka przed dużym upgre'dem RayFire. Nie zdradzam,ale "Bullet Physics" niedługo zawita do 3dsmaxa.I będzie wgniatać aż miło :)

 

Nie ma co zdradzać:). Żadna tajemnica, że zarówno Max jak i Maya dostaną Bullet'a, że RayFire będzie go obsługiwał, co z kolei będzie pewnie oznaczać sprzętową obsługę przez Radki(tak mi się wydaje, w końcu bullet to AMD).

Są 3 filmiki a propo:

 

[video=youtube_share;vExLLdy_dcM]

 

[video=youtube_share;PCUTmaOhQig]

 

[video=youtube_share;g0iISxkXTxc]

 

Coraz czesciej widzimy Bulleta i ciekawie czy PhysX nie stanie sie jeszcze jednym Havokiem...
]

 

Prawdopodobnie, możliwe i tak mi się wydaję:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He dobre i znów dostaniemy to samo Jak nie Physix to Bullet przepychanki między gigantami a w max'ie jak nie było tak dalej nie ma dobrej fizyki... Przepraszam - Havok czasami kulawo działał ;) ale miał soft body, rope i parę innych fajnych funkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ApaczoS > Bullet to nie AMD to po pierwsze. Bullet Physics to open source. Główny twórca Bulleta pracuje dla AMD nad jego obsługą przez karty FireGL (jak z radkami do gier nie wiem). Więc nie ma co się ślinić.

Shiva> Max ma bardzo dobrą fizykę. Przykłady RayFire 1.46 (physX) którego używam non stop w projektach, PulldownIt bardzo dobry model kolizji, w niektórych przypadkach lepszy od PhysX 2.x. Kolizji w Thinking Particles (oglądałeś 2012 ?) A jeśli ciągle szanowny kolego mało dowodów proszę zerknij na prawdziwy kombajn jakim jest DMM Physics od firmy Pixelux.

A Havok cóż,kiedyś był dobry puki Outofdesk nie położył na nim łap.Teraz to stary silnik,z którym mało kto co robi i da się zrobić.

Ale pisanie,iż max jak nie ma dobrej fizyki jest zwyczajnie nie znaniem tematu.

 

Serdeczności,

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ApaczoS > Bullet to nie AMD to po pierwsze.

 

Sry, mój błąd, nie doczytałem:

http://www.fxguide.com/featured/bullet_open_source_physics_engine/

 

Bullet Physics to open source. Główny twórca Bulleta pracuje dla AMD nad jego obsługą przez karty FireGL (jak z radkami do gier nie wiem). Więc nie ma co się ślinić.

 

Relax man:) Szczerze mówiąc to mi to leży czy karty będą wspierać bullet czy nie, ja nie wspieram Radków. Głośno myślę po prostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności