adek Napisano 13 Wrzesień 2011 Napisano 13 Wrzesień 2011 Pojawiła się nowa wersja pluginu dla 3ds max RayFire do burzenia, niszczenia, wysadzania... wspierająca najnowszy wydany kilka dni temu NVidia PhysX Plugin 2.61 dla 3ds max. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1985
Adam_Guzowski Napisano 14 Wrzesień 2011 Napisano 14 Wrzesień 2011 ... to tylko rozgrzewka przed dużym upgre'dem RayFire. Nie zdradzam,ale "Bullet Physics" niedługo zawita do 3dsmaxa.I będzie wgniatać aż miło :)
beny Napisano 14 Wrzesień 2011 Napisano 14 Wrzesień 2011 Rzekł bym nawet, że wersja 1.56.02 jest out :) ... a bullet physics to w wersji 1.6 dopiero z tego co Mir pisał.
DeKo Napisano 14 Wrzesień 2011 Napisano 14 Wrzesień 2011 Coraz czesciej widzimy Bulleta i ciekawie czy PhysX nie stanie sie jeszcze jednym Havokiem...
ApaczoS Napisano 14 Wrzesień 2011 Napisano 14 Wrzesień 2011 ... to tylko rozgrzewka przed dużym upgre'dem RayFire. Nie zdradzam,ale "Bullet Physics" niedługo zawita do 3dsmaxa.I będzie wgniatać aż miło :) Nie ma co zdradzać:). Żadna tajemnica, że zarówno Max jak i Maya dostaną Bullet'a, że RayFire będzie go obsługiwał, co z kolei będzie pewnie oznaczać sprzętową obsługę przez Radki(tak mi się wydaje, w końcu bullet to AMD). Są 3 filmiki a propo: [video=youtube_share;vExLLdy_dcM] [video=youtube_share;PCUTmaOhQig] [video=youtube_share;g0iISxkXTxc] Coraz czesciej widzimy Bulleta i ciekawie czy PhysX nie stanie sie jeszcze jednym Havokiem...] Prawdopodobnie, możliwe i tak mi się wydaję:)
Shiva Napisano 14 Wrzesień 2011 Napisano 14 Wrzesień 2011 He dobre i znów dostaniemy to samo Jak nie Physix to Bullet przepychanki między gigantami a w max'ie jak nie było tak dalej nie ma dobrej fizyki... Przepraszam - Havok czasami kulawo działał ;) ale miał soft body, rope i parę innych fajnych funkcji.
Adam_Guzowski Napisano 15 Wrzesień 2011 Napisano 15 Wrzesień 2011 ApaczoS > Bullet to nie AMD to po pierwsze. Bullet Physics to open source. Główny twórca Bulleta pracuje dla AMD nad jego obsługą przez karty FireGL (jak z radkami do gier nie wiem). Więc nie ma co się ślinić. Shiva> Max ma bardzo dobrą fizykę. Przykłady RayFire 1.46 (physX) którego używam non stop w projektach, PulldownIt bardzo dobry model kolizji, w niektórych przypadkach lepszy od PhysX 2.x. Kolizji w Thinking Particles (oglądałeś 2012 ?) A jeśli ciągle szanowny kolego mało dowodów proszę zerknij na prawdziwy kombajn jakim jest DMM Physics od firmy Pixelux. A Havok cóż,kiedyś był dobry puki Outofdesk nie położył na nim łap.Teraz to stary silnik,z którym mało kto co robi i da się zrobić. Ale pisanie,iż max jak nie ma dobrej fizyki jest zwyczajnie nie znaniem tematu. Serdeczności, Adam
ApaczoS Napisano 15 Wrzesień 2011 Napisano 15 Wrzesień 2011 ApaczoS > Bullet to nie AMD to po pierwsze. Sry, mój błąd, nie doczytałem: http://www.fxguide.com/featured/bullet_open_source_physics_engine/ Bullet Physics to open source. Główny twórca Bulleta pracuje dla AMD nad jego obsługą przez karty FireGL (jak z radkami do gier nie wiem). Więc nie ma co się ślinić. Relax man:) Szczerze mówiąc to mi to leży czy karty będą wspierać bullet czy nie, ja nie wspieram Radków. Głośno myślę po prostu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się