Lucek Napisano 14 Wrzesień 2011 Share Napisano 14 Wrzesień 2011 (edytowane) Zakładam taką teczkę do której będę wrzucał wszystko. Na dzień dobry taka scena. Nie mam doświadczenia w wizualizacji ani tym bardziej w projektowaniu więc trochę chaos. Jest parę gotowców. Większość materiałów (oprócz pościeli w sumie) To takie placeholdery jeszcze. Będę to uzupełniał. Będę wdzięczny za sugestie co dodać/zmienić, żeby to jakoś wyglądało:) Jeszcze takie pytanie: Używa ktoś w materiałach opcji "round corners"? czy działa to tak że te mniejsze chamfery są niepotrzebne bo fake'uje je oświetlenie? Czy dalej modelować tak żeby model wszystko załatwiał czy używać tej opcji? Edytowane 2 Styczeń 2012 przez Lucek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 14 Wrzesień 2011 Share Napisano 14 Wrzesień 2011 pierwsze co to camera correction, piony powinny byc pionowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 14 Wrzesień 2011 Autor Share Napisano 14 Wrzesień 2011 Dzięki myślałem żeby zrobić to normalnie w shopie ale uświadomiłeś mi że w 3ds max jest automat do tego:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 3 Październik 2011 Autor Share Napisano 3 Październik 2011 (edytowane) Dobra wrzucam parę rzeczy z wakacji. Do scenki wrócę kiedy przeniosę stare rzeczy ze starego kompa. Edytowane 3 Październik 2011 przez Lucek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 4 Październik 2011 Share Napisano 4 Październik 2011 Smoothing na blaciku i chyba drzwiach od szafki źle wygląda. Krzywią się odbicia. Pododawaj loopy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...