thecrev Napisano 25 Wrzesień 2011 Napisano 25 Wrzesień 2011 Cześć chciałbym abyście mi pomogli dobrnąć do końca, od jakiegoś tygodnia dłubie sobie samochód chevrolet camaro chyba z 2007 ale zabardzo niewiem bo mam zdjęcia róznych wersji bo dużo ich było. Z przodu jest pare błedów ale usune je póżniej narazie chciałbym abyście mi powiedzieli co odstaje od reszty, chciałbym w przyszłości zrobić animacje z tym modelem więc chce wszystko podpiąć pod ostatni guzik, w maxie robie około 4 miesiecy i jest to mój 2 samochód. Jeśli skill i czas pozwola to planuje zrobić wnętrze.To są dopiero początki więc mówcie a ja bedę poprawiał, model ma być low-poly. Siatka:
Berger Napisano 25 Wrzesień 2011 Napisano 25 Wrzesień 2011 Jeśli to ma być model low poly to nie powinieneś używać na nim MS, ew. na ogólnej tak żeby był ładny mesh flow i po konwercie możnaby wycinać różne pierdołki itd. ale niestosować już kolejnego wygładzania.
thecrev Napisano 25 Wrzesień 2011 Autor Napisano 25 Wrzesień 2011 Próbowałem coś z high-poly ale nie umiem utrzymać prostej siatki, wycinać itp. wieć robie tak i daje turbosmoth. Mam nadzieje, że się ktoś wypowie co do błędów i niezgodności.
thecrev Napisano 2 Październik 2011 Autor Napisano 2 Październik 2011 Powoli do przodu, trochę długo się głowiłem nad felgą ale jestem z niej zadowolony jest jeszcze nie skończona ale chyba mogę ją już pokazać. Planuje jakieś zblizenie na opone i felge.
grzyb950 Napisano 2 Październik 2011 Napisano 2 Październik 2011 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=45987
thecrev Napisano 4 Październik 2011 Autor Napisano 4 Październik 2011 Kolejne upki jagby ktoś chciał jakieś zblizenie z siatka to ja zaraz zrobie Piszcie czy robie dobrze, model ma posłuzyć do animacji więc zalezy mi na tym aby model był dobrze zrobiony. Kolega chciał zobaczyć zageszcona siatke do x2 wieć i tu zapodam jagby co pisac to dam mniej poly
thecrev Napisano 5 Październik 2011 Autor Napisano 5 Październik 2011 Dobra poprawiłem troche felge, w poprzednim poście felga z emblematem transformersa a tu daje z logiem decepticona, dorobiłem wentyl chyba go jeszcze przerobie bo miałem małe zdjęcie i musiałem się domyślać. Mam nadzieje, że sie wkońcu ktoś rozpisze bo już trace powoli motywacje .
Boomagz Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 Zapowiada się dobra praca, widać bardzo duży postęp od ostatniej! Super detal na feldze i dobrze zaczęte nadwozie keep working!!!!!! P.S. Mam nadzieje że tym razem render wyjdzie znakomicie, warto nad tym posiedzieć.
Chasdiel Napisano 14 Październik 2011 Napisano 14 Październik 2011 O. Też przymierzam się do rozpoczęcia pracy nad tym autem. Mógłbyś ewentualnie pokazać siatkę felgi i powiedzieć z ilu poly jest? Pracuj, pracuj. Może kiedyś też uda mi się skończyć:) Ogólnie to wydaje mi się, że zdecydowanie przesadziłeś z gęstością siatki. Wywal ze 2/3 i będzie dobrze;)
thecrev Napisano 14 Październik 2011 Autor Napisano 14 Październik 2011 Narazie nie powiem ile ma poly, ponieważ jest ona nie skończona i pewnie jeszcze troche poly zabierze. Napisze ile jak ją skoncze czyli pewnie za pare dni.
thecrev Napisano 31 Październik 2011 Autor Napisano 31 Październik 2011 Trochę odsapnąłem ciężko charując w szkole ale treraz znowu do niego powróciłem. Czas mało pozwala na szybkie i dobre robienie modelu ale powoli idzie. Nie patrzcie na lampke u dołu bo jest to dopiero taki szkic :D, teraz chodzi mi głównie o lampy tam gdzie kratka, w animacji chce zrobić jakieś zbliżenie na kratkę z światłem wiec chodzi mi głównie o to aby wszystko było dobrze zrobione i zgodne z orginałem. Oto 3 Jeszcze świeże upki
thecrev Napisano 1 Listopad 2011 Autor Napisano 1 Listopad 2011 cała kopuła: Przód Licze na wasze porady i mam nadzieje, że się ktoś wkońcu odezwie.
Smoku Napisano 1 Listopad 2011 Napisano 1 Listopad 2011 Zapodaj Screeny z jakimś glossem choć już teraz widać, że jest sporo bugów. Przetłoczenie na drzwiach jest dziwne - centralnie ostre o na końcach rozpływa się jak czekolada. Nadkola też nie wyglądają na proste. błędy też są na większości rogów (dach na góze przedniego słupka czy górny róg grilla) Przetłoczenie na dachu jest też zbyt maślane i za mało wypukłe, ono jest po to żeby dach był sztywniejszy a tak to nie spełnia swojej funkcji. No i daj normalne, duże screeny z perspektywą bo nie sposób nic powiedzieć o proporcjach. Co do tego halogenu nic nie powiem bo nie chce mi sie sprawdzać szczerze mówiąc. To jest rzecz którą możesz sam zbadać bo oczy chyba masz ;]. Pozdro EDIT : A i pod przednim reflektorem jest wcięcie w karoserii. Przynajmniej w wersji która kiedyś robiłem było..
Chasdiel Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 Moze Ci sie przyda do modelowania - http://www.dieselstation.com/Chevrolet/Camaro%20Concept%202008/Chevrolet-Camaro-Concept-wallpaper-ds025-i196.html . Całkiem sporo ujęć tu jest.
thecrev Napisano 28 Listopad 2011 Autor Napisano 28 Listopad 2011 (edytowane) Poprawiłem pare rzeczy, narazie męcze ciągle przód, boku jeszcze nie ruszałem piszcie czy dobrze idzie. Edytowane 28 Listopad 2011 przez thecrev
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się