Jump to content

Czarne polygony


Scuderis
 Share

Recommended Posts

Witam!

 

Na mojej drodze pojawił się problem. W pewnym momencie zorientowałem się, że modelowanie idzie w złym kierunku, więc usunąłem nieudany fragment i zacząłem go tworzyć na nowo, ale nie od strony istniejących fragmentów tylko od drugiej strony. Efekt jest niestety taki, że to co zrobiłem na nowo jest jakby "wywrócone" na drugą stronę. I tu moje pytanie, czy da się to jakoś odwrócić do prawidłowej strony bez tworzenie tego na nowo?

 

Dorzucam screeny do podglądu:

 

4545545.th.jpg

 

To czarne to jest wlasnie ten odwrócony element.

 

fghfg333.th.jpg

 

A tutaj od drugiej strony, kolor taki jak powinien być.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy