Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie.

Mam pytańko w sprawie Checker.

Nałożyłem na obiekt Checker i w niektórych miejscach modela bardzo ładnie równomiernie się rozłożył, a w niektórych miejscach Checker sie rościągnoł. Dlaczego tak jest, jak zrobić aby Checker był taki sam we wszytskich miejscach.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 842
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Użyj mapowania UVW typu "box". Masz tam mozliwość ustawienia wymiaru mapy dla trzech płaszczyzn. Ustaw identyczne a na każdym boku uzyskasz taką samą kratkę (jednocześnie ustalasz wielkość mapy). To rozwiązanie najprostsze ale nie zawsze mozliwe do zastosowania. Możesz też bezpośrednio skalować wielkość "gizma" mapowania.

Inny sposób - włącz mapowanie Real-World Map Size. Wielkość mapy ustawiasz wskazując realny wymiar tekstury w edytorze materiałów.

Możesz użyć Unwrap UVW i edytować ustawienie mapy dla każdego polygona lub całych grup indywidualnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności