Napisano 29 Wrzesień 201113 l Witajcie. Mam pytańko w sprawie Checker. Nałożyłem na obiekt Checker i w niektórych miejscach modela bardzo ładnie równomiernie się rozłożył, a w niektórych miejscach Checker sie rościągnoł. Dlaczego tak jest, jak zrobić aby Checker był taki sam we wszytskich miejscach.
Napisano 29 Wrzesień 201113 l Użyj mapowania UVW typu "box". Masz tam mozliwość ustawienia wymiaru mapy dla trzech płaszczyzn. Ustaw identyczne a na każdym boku uzyskasz taką samą kratkę (jednocześnie ustalasz wielkość mapy). To rozwiązanie najprostsze ale nie zawsze mozliwe do zastosowania. Możesz też bezpośrednio skalować wielkość "gizma" mapowania. Inny sposób - włącz mapowanie Real-World Map Size. Wielkość mapy ustawiasz wskazując realny wymiar tekstury w edytorze materiałów. Możesz użyć Unwrap UVW i edytować ustawienie mapy dla każdego polygona lub całych grup indywidualnie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto