ostwid1985 Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 Witajcie. Mam pytańko w sprawie Checker. Nałożyłem na obiekt Checker i w niektórych miejscach modela bardzo ładnie równomiernie się rozłożył, a w niektórych miejscach Checker sie rościągnoł. Dlaczego tak jest, jak zrobić aby Checker był taki sam we wszytskich miejscach.
goran Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 A mapowałeś coś czy tylko wrzuciłeś teksturę na model?
Dynamico Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 Użyj mapowania UVW typu "box". Masz tam mozliwość ustawienia wymiaru mapy dla trzech płaszczyzn. Ustaw identyczne a na każdym boku uzyskasz taką samą kratkę (jednocześnie ustalasz wielkość mapy). To rozwiązanie najprostsze ale nie zawsze mozliwe do zastosowania. Możesz też bezpośrednio skalować wielkość "gizma" mapowania. Inny sposób - włącz mapowanie Real-World Map Size. Wielkość mapy ustawiasz wskazując realny wymiar tekstury w edytorze materiałów. Możesz użyć Unwrap UVW i edytować ustawienie mapy dla każdego polygona lub całych grup indywidualnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się