Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie.

Mam pytańko w sprawie Checker.

Nałożyłem na obiekt Checker i w niektórych miejscach modela bardzo ładnie równomiernie się rozłożył, a w niektórych miejscach Checker sie rościągnoł. Dlaczego tak jest, jak zrobić aby Checker był taki sam we wszytskich miejscach.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Użyj mapowania UVW typu "box". Masz tam mozliwość ustawienia wymiaru mapy dla trzech płaszczyzn. Ustaw identyczne a na każdym boku uzyskasz taką samą kratkę (jednocześnie ustalasz wielkość mapy). To rozwiązanie najprostsze ale nie zawsze mozliwe do zastosowania. Możesz też bezpośrednio skalować wielkość "gizma" mapowania.

Inny sposób - włącz mapowanie Real-World Map Size. Wielkość mapy ustawiasz wskazując realny wymiar tekstury w edytorze materiałów.

Możesz użyć Unwrap UVW i edytować ustawienie mapy dla każdego polygona lub całych grup indywidualnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności