JoseConseco Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 (edytowane) Postać z komiksu Claymore (dużo sieczki i ucinania członków- prawie jak Berserk): Updejt trochę zabawy w gimpie: [ATTACH=CONFIG]82221[/ATTACH] Edytowane 30 Wrzesień 2011 przez JoseConseco
gof Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 Kupuję to :) bardzo fajnie wyszło. Mógł byś wyrenderować jakiś turntable :D
tr3buh Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 ej no, wrzuc wiecej screenow pokazujacych postac z roznych stron, pokaz siatke, napisz jak praca powstawala i co bylo baza, jaki render itd. a nie tylko rzut z jednej strony( i nie widac nawet calych skrzydel oraz nog) i jestes zadowolony :D :D
lukanus Napisano 29 Wrzesień 2011 Napisano 29 Wrzesień 2011 superancko. podłączam się pod to, co prawi tr3buh. chętnie zobaczyłbym krótki making of. pozdr.
JoseConseco Napisano 30 Wrzesień 2011 Autor Napisano 30 Wrzesień 2011 (edytowane) gof- render jednej klatki to 6 min, ale może w zbrushu zrobię. tr3buh - ok opiszę poniżej. lukanus - making poniżej Dzięki chłopaki za komentarze. Jak powstawała priscilla: Refka Sculpt w sculptrisie, ze sfery. 0,5 miliona trókątów ostatecznie Potem UV i pozowanie w zbrushu, Potem textury 2k w sculptrisie - kolor i bump Potem render w mitsubie - można sobie eksporter sciągnąć z mojej stronki. Całość około 2,5 dnia mi zajęła. Na razie nie ma sss, ale wkrótce ma zostać dodany. Renderowanie 6 minut. W retopo się nie bawiłem więc siatka to tylko gęste trójkąty. I jeszcze inne ujęcia: Edytowane 30 Wrzesień 2011 przez JoseConseco
Gość fishinthewater Napisano 30 Wrzesień 2011 Napisano 30 Wrzesień 2011 Świetne te pierwsze obrazki! Obrób to ładniutko i dawaj do finished. pzdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się