Skocz do zawartości

Priscilla


JoseConseco

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ej no, wrzuc wiecej screenow pokazujacych postac z roznych stron, pokaz siatke, napisz jak praca powstawala i co bylo baza, jaki render itd. a nie tylko rzut z jednej strony( i nie widac nawet calych skrzydel oraz nog) i jestes zadowolony :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gof- render jednej klatki to 6 min, ale może w zbrushu zrobię.

tr3buh - ok opiszę poniżej.

lukanus - making poniżej

Dzięki chłopaki za komentarze.

 

Jak powstawała priscilla:

Refka

Sculpt w sculptrisie, ze sfery.

0,5 miliona trókątów ostatecznie

Potem UV i pozowanie w zbrushu,

Potem textury 2k w sculptrisie - kolor i bump

Potem render w mitsubie - można sobie eksporter sciągnąć z mojej stronki.

Całość około 2,5 dnia mi zajęła.

Na razie nie ma sss, ale wkrótce ma zostać dodany. Renderowanie 6 minut.

W retopo się nie bawiłem więc siatka to tylko gęste trójkąty.

I jeszcze inne ujęcia:

108iskz.jpg

4gxol.jpg

Edytowane przez JoseConseco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności