Napisano 1 Październik 201113 l Witam, Panowie mam problem, chce zanimować w jak najprostszy sposób klapę od torby na pizze w miejscu zgięcia, używałem różnych modyfikatorów do wyselekcjonowanych vertexuw ale jakoś się to kompletnie rozłazi. Czy najlepszym wyjściem jest zrobienie tego za pomocą kości? Na zdjeciu czerwone linie to miejsce zgięcia, klapa ma się zamykać do góry.
Napisano 1 Październik 201113 l możesz same vertexy na upartego zanimować z pod editpoly jak wrzucisz wszystko pod jeden modyfikator. walcząc z przesuwaniem i obracaniem równolegle może jakoś tam wyjdzie, ale jak to ma być płutno i realistycznie sie otwierać to kości i jakies ręczne robótki z symulowaniem zagięć clotha chyba najlepiej
Napisano 1 Październik 201113 l Autor asblaze - jak te kości rozmieścić? Zrobiłem to na dwóch kościach nie na trzech, nie zgina mi się to tylko obraca, zgina się tylko kość?
Napisano 3 Październik 201113 l Autor Witam, mam kolejny problem, na załączniku widać miejsce zgięcia kości i ładnie dopasowaną siatką, nie zgina sie pod kontem prostym, lecz jest to miejsce przy samej kości a takie zgięcie musi być na całej szerokości torby. Jak to zrobić? Chyba nie ma sensu dodawać kolejnych kości bo wyszło by ich chyba ze 100 na całej szerokości torby? Jak zmodyfikować obwiednie tak aby uwypuklenie na złamaniu siatki zadziałalo na całej długości torby?
Napisano 3 Październik 201113 l Poświęć chwilkę modyfikatorowi Skin i zobacz jak się przypisuje wagi. Musisz maxowi podać, która część modelu przynależy do której kości. Wtedy będzie się zginać prawidłowo. Jesteś już bardzo blisko. Asblaze wcześniej już pisał o malowaniu wag.
Napisano 3 Październik 201113 l Autor A no właśnie, nie zaczaiłem jakie ma znaczenie słowo malowanie wag. Niby próbuje ustawić skina tak jak byc powinno, ale zawsze jest to coś. Kris_R dzieki za odpowieź.
Napisano 3 Październik 201113 l Autor Masakra, mam zkrzyżowane vertexy, jest jakiś relax do tego żeby to rozprostować? Tym pędzlem to się raczej zamorduję? Co w takich przypadkach można zrobić? Przed przypisaniem kości dodałem kilkanaście podziałów właśnie w tym miejscu, żeby dobrze się klapa zgnała.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto