Napisano 2 Październik 201113 l Witam mam 3ds Max 2012 64 i proszę o pomoc. 1.Jaki driver viewport jest najlepszy ? (Nitrous , Direct3d czy openGL) 2.Dlaczego w driver3d jest tylko opcja direct3d 9.0 a nie ma 10 i 11 (moja karta graf gtx 570 wiec dx 10 i 11 obsługuje) 3.Dlaczego Max wykorzystuje tylko 2,5 gb ram z 4 gb? mój procek i5 2500k
Napisano 2 Październik 201113 l ad1. Większość jedzie na Direct3d. Ale jak sam potestujesz i sprawdzisz co Ci najlepiej odpowiada to nic się nie stanie :) ad2. To chyba zależy od systemu operacyjnego. XP nie obsługuje powyżej 9. ad3. Bo pewnie tylko tyle jest dostępne. Resztę wcina Windows, winamp, przeglądarka internetowa i ze sto procesów działających w tle.
Napisano 2 Październik 201113 l Autor ad2 System operacyjny to win 7 64 bit wiec dx 10 i 11 obsługuje. Nie wiem dlaczego nie ma możliwosci wyboru w 3ds maxie.
Napisano 2 Październik 201113 l Bo nie ma być.Max wspiera dx9,w dx 10 jest kupa problemów,dlatego nie chcesz dx10 w maxie 2012. Ramu używa tyle ile potrzebuje.Zrób bardziej skomplikowaną scene,zużyje więcej,nie martw się;)
Napisano 3 Październik 201113 l Driver ustaw taki, który zapewni najwydajniejsze i bezproblemowe działanie Maxa. I raczej nie sugeruj się ich kolejnością bo to nie jest "od najlepszego do najgorszego" czy na odwrót.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto