Skocz do zawartości

Vray: czarne odbicie w lustrze


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

 

mam dziwne uczucie, że już kiedyś coś było na ten temat, ale nie mogę znaleźć, a strasznie mnie to dzisiaj męczy.

 

Renderuję kawałek ściany, znajdujący się w odległości 9ciu centymetrów od lustra, i jej odbicie w lustrze robi się całe takie prawie czarne:

 

lust.jpg

 

Można coś z tym zrobić? Materiał dość standardowy: diffuse lekko szary, i reflect "na maxa".

 

Z góry dzięki za pomoc

Sz.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Chyba jaja sobie robisz!!! Twoje wizki są przyzwoite z pewnościa znacz rozwiązanie, nie wierzę ,że nie!!!

 

Spróbuj, w slot reflekt wrzucić mapę falloff,czarny kolor zmień na biały daj znać czy działa. Albo zamiast zwykłego materiały Vray daj VrayOverrideMtl gdzie w slot Gi wrzucasz zwykły vray-owy materiał. (im jaśniejszy tym ściana w odbiciu powinna być jaśniejsza.)

Edytowane przez azinsky
Napisano

Albo nie daj Boże masz cutoffa włączonego w materiale lustra? W razie czego wyrenderuj Reflect pass żeby mieć pewność że to odbicia a nie coś innego - typu GI cy cuś.

Napisano

I Polka trafił w samo sedno. ;) Ale dziwne, bo w sumie nigdy nie mam tej opcji zaznaczonej, i pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło.

 

Dzięki wszystkim za szybką pomoc. :)

 

Sz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności