Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

 

mam dziwne uczucie, że już kiedyś coś było na ten temat, ale nie mogę znaleźć, a strasznie mnie to dzisiaj męczy.

 

Renderuję kawałek ściany, znajdujący się w odległości 9ciu centymetrów od lustra, i jej odbicie w lustrze robi się całe takie prawie czarne:

 

lust.jpg

 

Można coś z tym zrobić? Materiał dość standardowy: diffuse lekko szary, i reflect "na maxa".

 

Z góry dzięki za pomoc

Sz.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Chyba jaja sobie robisz!!! Twoje wizki są przyzwoite z pewnościa znacz rozwiązanie, nie wierzę ,że nie!!!

 

Spróbuj, w slot reflekt wrzucić mapę falloff,czarny kolor zmień na biały daj znać czy działa. Albo zamiast zwykłego materiały Vray daj VrayOverrideMtl gdzie w slot Gi wrzucasz zwykły vray-owy materiał. (im jaśniejszy tym ściana w odbiciu powinna być jaśniejsza.)

Edytowane przez azinsky

Napisano

Strzelam bo nie mam w tej chwili jak sprawdzić: spróbuj zwiększyć wartości w reflection/max depth w materiale lustra

Napisano

cześć, a masz zaznaczoną opcję 'Reflective' w polu GI Caustics w zakładce Indirect Illumination?

Napisano

Albo nie daj Boże masz cutoffa włączonego w materiale lustra? W razie czego wyrenderuj Reflect pass żeby mieć pewność że to odbicia a nie coś innego - typu GI cy cuś.

Napisano
  • Autor

I Polka trafił w samo sedno. ;) Ale dziwne, bo w sumie nigdy nie mam tej opcji zaznaczonej, i pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło.

 

Dzięki wszystkim za szybką pomoc. :)

 

Sz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności