Napisano 6 Październik 201113 l Witam, mam dziwne uczucie, że już kiedyś coś było na ten temat, ale nie mogę znaleźć, a strasznie mnie to dzisiaj męczy. Renderuję kawałek ściany, znajdujący się w odległości 9ciu centymetrów od lustra, i jej odbicie w lustrze robi się całe takie prawie czarne: Można coś z tym zrobić? Materiał dość standardowy: diffuse lekko szary, i reflect "na maxa". Z góry dzięki za pomoc Sz.
Napisano 6 Październik 201113 l Chyba jaja sobie robisz!!! Twoje wizki są przyzwoite z pewnościa znacz rozwiązanie, nie wierzę ,że nie!!! Spróbuj, w slot reflekt wrzucić mapę falloff,czarny kolor zmień na biały daj znać czy działa. Albo zamiast zwykłego materiały Vray daj VrayOverrideMtl gdzie w slot Gi wrzucasz zwykły vray-owy materiał. (im jaśniejszy tym ściana w odbiciu powinna być jaśniejsza.) Edytowane 6 Październik 201113 l przez azinsky
Napisano 6 Październik 201113 l Strzelam bo nie mam w tej chwili jak sprawdzić: spróbuj zwiększyć wartości w reflection/max depth w materiale lustra
Napisano 6 Październik 201113 l Autor Niestety ani falloff, ani override, ani zwiększenie parametrów nie pomaga.
Napisano 6 Październik 201113 l cześć, a masz zaznaczoną opcję 'Reflective' w polu GI Caustics w zakładce Indirect Illumination?
Napisano 6 Październik 201113 l Albo nie daj Boże masz cutoffa włączonego w materiale lustra? W razie czego wyrenderuj Reflect pass żeby mieć pewność że to odbicia a nie coś innego - typu GI cy cuś.
Napisano 7 Październik 201113 l Autor I Polka trafił w samo sedno. ;) Ale dziwne, bo w sumie nigdy nie mam tej opcji zaznaczonej, i pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło. Dzięki wszystkim za szybką pomoc. :) Sz.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto