pressenter Napisano 6 Październik 2011 Share Napisano 6 Październik 2011 Witam, mam dziwne uczucie, że już kiedyś coś było na ten temat, ale nie mogę znaleźć, a strasznie mnie to dzisiaj męczy. Renderuję kawałek ściany, znajdujący się w odległości 9ciu centymetrów od lustra, i jej odbicie w lustrze robi się całe takie prawie czarne: Można coś z tym zrobić? Materiał dość standardowy: diffuse lekko szary, i reflect "na maxa". Z góry dzięki za pomoc Sz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azinsky Napisano 6 Październik 2011 Share Napisano 6 Październik 2011 (edytowane) Chyba jaja sobie robisz!!! Twoje wizki są przyzwoite z pewnościa znacz rozwiązanie, nie wierzę ,że nie!!! Spróbuj, w slot reflekt wrzucić mapę falloff,czarny kolor zmień na biały daj znać czy działa. Albo zamiast zwykłego materiały Vray daj VrayOverrideMtl gdzie w slot Gi wrzucasz zwykły vray-owy materiał. (im jaśniejszy tym ściana w odbiciu powinna być jaśniejsza.) Edytowane 6 Październik 2011 przez azinsky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
żółty Napisano 6 Październik 2011 Share Napisano 6 Październik 2011 Strzelam bo nie mam w tej chwili jak sprawdzić: spróbuj zwiększyć wartości w reflection/max depth w materiale lustra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 6 Październik 2011 Autor Share Napisano 6 Październik 2011 Niestety ani falloff, ani override, ani zwiększenie parametrów nie pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 6 Październik 2011 Share Napisano 6 Październik 2011 a jaki masz color diffuse dla lustra? moze czarny przypadkiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 6 Październik 2011 Share Napisano 6 Październik 2011 cześć, a masz zaznaczoną opcję 'Reflective' w polu GI Caustics w zakładce Indirect Illumination? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 6 Październik 2011 Share Napisano 6 Październik 2011 Albo nie daj Boże masz cutoffa włączonego w materiale lustra? W razie czego wyrenderuj Reflect pass żeby mieć pewność że to odbicia a nie coś innego - typu GI cy cuś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 7 Październik 2011 Autor Share Napisano 7 Październik 2011 I Polka trafił w samo sedno. ;) Ale dziwne, bo w sumie nigdy nie mam tej opcji zaznaczonej, i pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło. Dzięki wszystkim za szybką pomoc. :) Sz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się