Napisano 12 Październik 201113 l Witam Głowię się i nie mogę sobie poradzić. Otóż mam gotowy model postaci wczytany z pliku obj. Jest on w jednej "bryle". Tworzę z kości nogi itp.. Łącze szkielet i działa on poprawnie, czyli wszystkie części ze sobą współpracują jak chcę. Problem w tym, że nie mam pojęcia jak wrzucić ten szkielet "do środka" mojego modelu aby on reagował tak jak on. Soft: 3d Max Studio 2012 Pozdrawiam
Napisano 13 Październik 201113 l Dziękuję zrobiłem szkielet z gotowego + dodałem dwie "kości". Poruszają się nogi i uszy tak jak chciałem. Mam problem z animacją tego, chciałem przetestować na początku zwykłe przesunięcie modelu do przodu. Ustawiłem na linii czasu klatki lecz nie przesuwa się model tylko same uszy. Czy ktoś mógłby zobaczyć projekt i napisać co jest nie tak. Projekt: http://www.speedyshare.com/files/30731937/model.rar
Napisano 31 Październik 201113 l Zamiast animować kości w uszach, animuj tylko końcówki - te diamenciki na końcu. A z kości animację usuń. Kości będą się same animowały.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto