Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Głowię się i nie mogę sobie poradzić. Otóż mam gotowy model postaci wczytany z pliku obj. Jest on w jednej "bryle". Tworzę z kości nogi itp.. Łącze szkielet i działa on poprawnie, czyli wszystkie części ze sobą współpracują jak chcę. Problem w tym, że nie mam pojęcia jak wrzucić ten szkielet "do środka" mojego modelu aby on reagował tak jak on.

 

Soft: 3d Max Studio 2012

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dziękuję zrobiłem szkielet z gotowego + dodałem dwie "kości". Poruszają się nogi i uszy tak jak chciałem.

 

Mam problem z animacją tego, chciałem przetestować na początku zwykłe przesunięcie modelu do przodu. Ustawiłem na linii czasu klatki lecz nie przesuwa się model tylko same uszy.

 

Czy ktoś mógłby zobaczyć projekt i napisać co jest nie tak.

 

Projekt:

http://www.speedyshare.com/files/30731937/model.rar

Napisano

Zamiast animować kości w uszach, animuj tylko końcówki - te diamenciki na końcu. A z kości animację usuń. Kości będą się same animowały.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności