Skocz do zawartości

Połączenie modelu z kośćmi


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Głowię się i nie mogę sobie poradzić. Otóż mam gotowy model postaci wczytany z pliku obj. Jest on w jednej "bryle". Tworzę z kości nogi itp.. Łącze szkielet i działa on poprawnie, czyli wszystkie części ze sobą współpracują jak chcę. Problem w tym, że nie mam pojęcia jak wrzucić ten szkielet "do środka" mojego modelu aby on reagował tak jak on.

 

Soft: 3d Max Studio 2012

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dziękuję zrobiłem szkielet z gotowego + dodałem dwie "kości". Poruszają się nogi i uszy tak jak chciałem.

 

Mam problem z animacją tego, chciałem przetestować na początku zwykłe przesunięcie modelu do przodu. Ustawiłem na linii czasu klatki lecz nie przesuwa się model tylko same uszy.

 

Czy ktoś mógłby zobaczyć projekt i napisać co jest nie tak.

 

Projekt:

http://www.speedyshare.com/files/30731937/model.rar

Napisano

Zamiast animować kości w uszach, animuj tylko końcówki - te diamenciki na końcu. A z kości animację usuń. Kości będą się same animowały.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności