Gość alpha Napisano 12 Październik 2011 Napisano 12 Październik 2011 Witam Głowię się i nie mogę sobie poradzić. Otóż mam gotowy model postaci wczytany z pliku obj. Jest on w jednej "bryle". Tworzę z kości nogi itp.. Łącze szkielet i działa on poprawnie, czyli wszystkie części ze sobą współpracują jak chcę. Problem w tym, że nie mam pojęcia jak wrzucić ten szkielet "do środka" mojego modelu aby on reagował tak jak on. Soft: 3d Max Studio 2012 Pozdrawiam
lpshinoda Napisano 13 Październik 2011 Napisano 13 Październik 2011 pytanie do działu Rigging i Animacja...
Gość alpha Napisano 13 Październik 2011 Napisano 13 Październik 2011 Dziękuję zrobiłem szkielet z gotowego + dodałem dwie "kości". Poruszają się nogi i uszy tak jak chciałem. Mam problem z animacją tego, chciałem przetestować na początku zwykłe przesunięcie modelu do przodu. Ustawiłem na linii czasu klatki lecz nie przesuwa się model tylko same uszy. Czy ktoś mógłby zobaczyć projekt i napisać co jest nie tak. Projekt: http://www.speedyshare.com/files/30731937/model.rar
Ajgor Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 Zamiast animować kości w uszach, animuj tylko końcówki - te diamenciki na końcu. A z kości animację usuń. Kości będą się same animowały.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się