Napisano 18 Październik 201113 l Hej, Mam pytanie: czy jest mozliwe umieszczenie dwóch różnych map w jednym slocie bump tak zeby każda miała inny amount? Z displace nie chcę korzystać bo strasznie mi zwalnia render.
Napisano 18 Październik 201113 l Autor Tak, podepnij mixa pod bumpa i dwie mapy pakujesz w #1#2. Tak, ale tutaj mamy mix amount. Czyli jak rozumiem procentowe mixowanie map. A ja bym chciał, żeby jedna z map miała 90 a druga 40 amount.
Napisano 18 Październik 201113 l ustaw mix amount na 50% a w mapy dodaj color corection. A tam już baw się kontrastem i jasnością. To tak chyba najprościej.
Napisano 18 Październik 201113 l Pardom 3d_operator ale coś mi sie pochrzaniło. Sory za wprowadzenie w błąd ale właśnie sprawdziłem i jednak to nie chula tak jak myślałem ;/ EDIT: Ale przyszedł mi do głowy jeszcze jeden pomysł. Otóż do slotu bump podpinasz composita i tam dajesz dwie mapy. Możesz sterować wartością opacity to raz a dwa masz jeszcze mieszanie warstw do uwydatniania efektów. Może w tą strone... :) Edytowane 18 Październik 201113 l przez arturprx2
Napisano 18 Październik 201113 l Moim zdaniem najlepiej jest pobawić się z kontrastem. Im głębsza czerń tym i bump głębszy. Dlatego wystarczy na przykłąd jedną ustawić bliżej czerni a drugą bliżej bieli i masz kontrolę poziomów.
Napisano 25 Październik 201113 l mix to troche przeszłość od kiedy pojawił sie Composite. Jest dużo wygodniejszy i ma znacznie więcej możliwości ( i więcej slotów jakby co)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto