Patris Napisano 18 Październik 2011 Napisano 18 Październik 2011 Podczas zaimportowania pliku z max'a miałam taki problem, że nie mogłam znaleźć go w scenie. Była to chyba różnica w skali. Czy można coś zrobić w Zbrushu, żeby to naprawić i jak uniknąć tego typu błędów na przyszłość? Z góry dzięki za odpowiedź.
fletcher Napisano 19 Październik 2011 Napisano 19 Październik 2011 Z tego co wiem nic już nie zrobisz. Chyba, że przy imporcie do maxa znajdziesz gdzieś opcję odpowiadającą za skale ( nie wiem czy taka jest). Zapewne eksportowałeś do .obj - ten format domyślnie ma skale 0.1. Jeśli chcesz importować plik w takim rozmiarze jak go eksportowałeś to po prostu zmień skale podczas eksportowania na 1 :).
kazube Napisano 19 Październik 2011 Napisano 19 Październik 2011 Hiya, ZBrush nie posiada logicznego podejścia do skali. Zaznacz subtool, wciśnij F. Jeżeli nie pomaga, w zakładce Tool/Deformation>wybierz Unify. k.
gryzon Napisano 24 Październik 2011 Napisano 24 Październik 2011 Jeśli po eksporcie z ZBrusha do XSI umieszczało mi model w XSI "bylegdzie" to robiłem tak, że ustawiałem sobie model tam gdzie chciałem, potem robiłem export do .obj. W Zbrushu importowałem model i gdy pytało mnie czy przenieść geometrię hi poly na low to klikałem "yes". I wtedy umieszczało w ZBrushu model w takim miejscu że potem export do XSI zawsze był tam gdzie chciałem. Mam nadzieję, że Ci nie namieszałem.
Patris Napisano 24 Październik 2011 Autor Napisano 24 Październik 2011 Hej! Chyba się udało, zmieniłam skale przy exporcie z 1 na 0,5 oraz później dałam Unify.Dzięki fletcher i kazube. gryzon-Skorzystam z Twojej porady, zobaczę jak to działa, tylko, że w moim przypadku najpierw robiłam w max'ie a później przerzucałam do Zbrusha. Jeszcze raz dzięki!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się