Skocz do zawartości

Problem skali przy imporcie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Podczas zaimportowania pliku z max'a miałam taki problem, że nie mogłam znaleźć go w scenie. Była to chyba różnica w skali. Czy można coś zrobić w Zbrushu, żeby to naprawić i jak uniknąć tego typu błędów na przyszłość?

Z góry dzięki za odpowiedź.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Z tego co wiem nic już nie zrobisz. Chyba, że przy imporcie do maxa znajdziesz gdzieś opcję odpowiadającą za skale ( nie wiem czy taka jest). Zapewne eksportowałeś do .obj - ten format domyślnie ma skale 0.1. Jeśli chcesz importować plik w takim rozmiarze jak go eksportowałeś to po prostu zmień skale podczas eksportowania na 1 :).

Napisano

Jeśli po eksporcie z ZBrusha do XSI umieszczało mi model w XSI "bylegdzie" to robiłem tak, że ustawiałem sobie model tam gdzie chciałem, potem robiłem export do .obj. W Zbrushu importowałem model i gdy pytało mnie czy przenieść geometrię hi poly na low to klikałem "yes". I wtedy umieszczało w ZBrushu model w takim miejscu że potem export do XSI zawsze był tam gdzie chciałem. Mam nadzieję, że Ci nie namieszałem.

Napisano

Hej!

Chyba się udało, zmieniłam skale przy exporcie z 1 na 0,5 oraz później dałam Unify.Dzięki fletcher i kazube.

gryzon-Skorzystam z Twojej porady, zobaczę jak to działa, tylko, że w moim przypadku najpierw robiłam w max'ie a później przerzucałam do Zbrusha.

Jeszcze raz dzięki!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności