Napisano 18 Październik 201113 l Podczas zaimportowania pliku z max'a miałam taki problem, że nie mogłam znaleźć go w scenie. Była to chyba różnica w skali. Czy można coś zrobić w Zbrushu, żeby to naprawić i jak uniknąć tego typu błędów na przyszłość? Z góry dzięki za odpowiedź.
Napisano 19 Październik 201113 l Z tego co wiem nic już nie zrobisz. Chyba, że przy imporcie do maxa znajdziesz gdzieś opcję odpowiadającą za skale ( nie wiem czy taka jest). Zapewne eksportowałeś do .obj - ten format domyślnie ma skale 0.1. Jeśli chcesz importować plik w takim rozmiarze jak go eksportowałeś to po prostu zmień skale podczas eksportowania na 1 :).
Napisano 19 Październik 201113 l Hiya, ZBrush nie posiada logicznego podejścia do skali. Zaznacz subtool, wciśnij F. Jeżeli nie pomaga, w zakładce Tool/Deformation>wybierz Unify. k.
Napisano 24 Październik 201113 l Jeśli po eksporcie z ZBrusha do XSI umieszczało mi model w XSI "bylegdzie" to robiłem tak, że ustawiałem sobie model tam gdzie chciałem, potem robiłem export do .obj. W Zbrushu importowałem model i gdy pytało mnie czy przenieść geometrię hi poly na low to klikałem "yes". I wtedy umieszczało w ZBrushu model w takim miejscu że potem export do XSI zawsze był tam gdzie chciałem. Mam nadzieję, że Ci nie namieszałem.
Napisano 24 Październik 201113 l Autor Hej! Chyba się udało, zmieniłam skale przy exporcie z 1 na 0,5 oraz później dałam Unify.Dzięki fletcher i kazube. gryzon-Skorzystam z Twojej porady, zobaczę jak to działa, tylko, że w moim przypadku najpierw robiłam w max'ie a później przerzucałam do Zbrusha. Jeszcze raz dzięki!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto