Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Podczas zaimportowania pliku z max'a miałam taki problem, że nie mogłam znaleźć go w scenie. Była to chyba różnica w skali. Czy można coś zrobić w Zbrushu, żeby to naprawić i jak uniknąć tego typu błędów na przyszłość?

Z góry dzięki za odpowiedź.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Z tego co wiem nic już nie zrobisz. Chyba, że przy imporcie do maxa znajdziesz gdzieś opcję odpowiadającą za skale ( nie wiem czy taka jest). Zapewne eksportowałeś do .obj - ten format domyślnie ma skale 0.1. Jeśli chcesz importować plik w takim rozmiarze jak go eksportowałeś to po prostu zmień skale podczas eksportowania na 1 :).

Napisano

Hiya, ZBrush nie posiada logicznego podejścia do skali. Zaznacz subtool, wciśnij F. Jeżeli nie pomaga, w zakładce Tool/Deformation>wybierz Unify.

k.

Napisano

Jeśli po eksporcie z ZBrusha do XSI umieszczało mi model w XSI "bylegdzie" to robiłem tak, że ustawiałem sobie model tam gdzie chciałem, potem robiłem export do .obj. W Zbrushu importowałem model i gdy pytało mnie czy przenieść geometrię hi poly na low to klikałem "yes". I wtedy umieszczało w ZBrushu model w takim miejscu że potem export do XSI zawsze był tam gdzie chciałem. Mam nadzieję, że Ci nie namieszałem.

Napisano
  • Autor

Hej!

Chyba się udało, zmieniłam skale przy exporcie z 1 na 0,5 oraz później dałam Unify.Dzięki fletcher i kazube.

gryzon-Skorzystam z Twojej porady, zobaczę jak to działa, tylko, że w moim przypadku najpierw robiłam w max'ie a później przerzucałam do Zbrusha.

Jeszcze raz dzięki!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności