alfi1986 Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 (edytowane) http://vimeo.com/30948612 1. prezentacja autoriga moje autorstwa :) stawianie od mesha po ruch 2. prezentacja muscle system oparty na autorigu + dodatkowe bajery 3. walk oraz scena z działaniem takiego rigga + kompo itp. Edytowane 23 Październik 2011 przez alfi1986
olaf Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 raczej 2011. mysle, że pierwsza minuta moze spokojnie iść do kosza. Dalej robi się ciekawiej. Render passy mogłes jakoś ciekawiej pokazać. Sama scena z końcówki to już niestety 2001. choć oświetleniem trochę pograj.
alfi1986 Napisano 23 Październik 2011 Autor Napisano 23 Październik 2011 pierwsza część to prezentacja autoriga moje autorstwa... jest to dość ciężko pokazać żeby to nie trwało latami... A i dzięki za konstruktywną krytykę :) Co do oświetlenia textur itp. zdaję sobie sprawę że nie jest to najwyższych lotów, ale się tym nie zajmuję. Moją pasją jest rigging scripting oraz animacja :)
mirach Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 nie mam czasu na dluzszy wpis bo wlasnie uciekam. Jedno tylko chcialem powiedziec, wiem ze sa rozne gusta muzyczne, ale przez pierwsza polowe filmiku mialem wrazenie ze mi sie glosniki psują przez te ciagle trzaski, zgrzyty itp. Nie sadze zeby zadaniem soudtracku bylo przeszkadzanie w ogladaniu.
przems Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 nice work, w kilku ujęciach było widać że kości się wydłużają (efekt uboczny?)
alfi1986 Napisano 23 Październik 2011 Autor Napisano 23 Październik 2011 nie mam czasu na dluzszy wpis bo wlasnie uciekam. Jedno tylko chcialem powiedziec, wiem ze sa rozne gusta muzyczne, ale przez pierwsza polowe filmiku mialem wrazenie ze mi sie glosniki psują przez te ciagle trzaski, zgrzyty itp. Nie sadze zeby zadaniem soudtracku bylo przeszkadzanie w ogladaniu. są gusta i guściki.... szukałem czegoś technicznego by spasować do tego dość dynamiczny montaż :)
alfi1986 Napisano 23 Październik 2011 Autor Napisano 23 Październik 2011 nice work, w kilku ujęciach było widać że kości się wydłużają (efekt uboczny?) Zależy gdzie :) bo są miejsca gdzie jest to celowe, w reszcie ani na skali (ani translacji- bo to też metoda skalowania) nie było ruchu może to złudzenie optyczne :)
asblaze Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 (edytowane) ola-f: skoro pierwsza część reela Ci się nie podoba- znaczy, że nie Twój target ;) Ja oglądałem ja już 2 razy i czekam aż się zbuforuje HD :) poza tym lube Squarepushera i jemu podobnych :D Ok ... jeśli chodzi o autogira to na pewno jedna uwaga - nie cierpię kiedy kontroler palca ma pełno kanałów którymi animuje się rotacje paliczków. 2 kanaly : Bend 1paliczka i bend połączonych 2 i 3 powinno starczyć + normalne kontrolery rotacji dla kości. Kciuk to w ogóle bez żadnych bendów tylko rotacje kości. No i każdy znany mi animator zapłacze się przy takiej ilości circli. Do tego w jednym kolorze:) Mięśnie super :) Walkcycle - niby boso a w ołowianych butach :) Updatuj riga - chętnie popatrzę :) Edytowane 23 Październik 2011 przez asblaze
alfi1986 Napisano 24 Październik 2011 Autor Napisano 24 Październik 2011 ola-f: skoro pierwsza część reela Ci się nie podoba- znaczy, że nie Twój target ;) Ja oglądałem ja już 2 razy i czekam aż się zbuforuje HD :) poza tym lube Squarepushera i jemu podobnych :D Ok ... jeśli chodzi o autogira to na pewno jedna uwaga - nie cierpię kiedy kontroler palca ma pełno kanałów którymi animuje się rotacje paliczków. 2 kanaly : Bend 1paliczka i bend połączonych 2 i 3 powinno starczyć + normalne kontrolery rotacji dla kości. Kciuk to w ogóle bez żadnych bendów tylko rotacje kości. No i każdy znany mi animator zapłacze się przy takiej ilości circli. Do tego w jednym kolorze:) Mięśnie super :) Walkcycle - niby boso a w ołowianych butach :) Updatuj riga - chętnie popatrzę :) dzięki za konstruktywną krytykę :) apropo palców poczęci się zgodzę :) palce bez kciuka mają tylko podstawowe zgięcia... kciuk że jest dość ruchomym palcem posiada trochę więcej możliwości... czasem ciężko jest się porozumieć riggerowi z animatorem apropos ilości kontrolek i funkcji. Rigger jar asię ile on tam nie wsadził a animator chce funkcjonalności... Trzeba znaleźć tą granicę między daniem full możliwości a prostotą w animacji takiego riga. starałem się to zrobić. trochę poprawek w autorigu znalezienie pracy i może autorig trafi na createcrash jako free opcja :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się