Skocz do zawartości

Materiały do mentala raya


zeus32

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Witam, podczepie się pod wątek.

 

czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak powinienem prawidłowo tworzyć model z myślą o realistycznym renderingu w mental ray. Potrzebuje zrobić jakąś atrakcyjną wizualizację przestrzeni publicznej. Problem polega na tym, że w zasadzie nie wiem w jaki sposób powinienem ponadawać te materiały ( bo to chyba podstawa, żeby dobrze wszystko wyglądało?), mam maxa 2010, tam jest mental ray, ale nie wiem teraz jak nadać te materiały. Czy np. jak stworze model, to mogę go standardowo oteksturować i na końcu dopiero włączam jakąś opcję i wsadzam jakieś dodatkowe materiały z mental ray, czy mam ich szukać w material browserze? Czy może koniecznie muszę coś pobrać z internetu jak kolega wyżej?

 

Czy gdzieś można przeczytać, najlepiej po polsku jak takie wizki przygotowywać, jakie są podstawowe ustawienia na które trzeba zwrócić uwagę?

 

Za bardzo nie interesują mnie jakieś tam szczegóły o fotonach itd. to dla mnie czarna magia i przyznam szczerze, że jak trafiam na jakiś super zaawansowany tutorial to trochę mnie to zniechęca, bo brakuje mi podstaw. Potrafię sobie wszystko wymodelować, ale w renderach to nic nie mogę zdziałać poza podstawowymi w miarę ustawieniami i budynki itd. są takie bez polotu, niewyraźne krawędzie, po prostu mało to atrakcyjnie wygląda i sztucznie.

 

Z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności