zeus32 Napisano 28 Październik 2011 Napisano 28 Październik 2011 Witam, Całe wieki nie zajmowałem się tematem 3D maxa , po powrocie mam pierwszy problem: Gdzie mogę znaleźć materiały (typowe) z teksturami do mental raya? Może ktoś bieglejszy podrzuci - mam wersje 2012 maxa. Pozdrawiam
gientekwl Napisano 28 Październik 2011 Napisano 28 Październik 2011 Wystarczy wpisać w google frazę "Mental Ray Materials" - polecam na przyszłość. ten link jest godny zaufania: http://www.mrmaterials.com Pozdrawiam
zeus32 Napisano 29 Październik 2011 Autor Napisano 29 Październik 2011 Wystarczy wpisać w google frazę "Mental Ray Materials" - polecam na przyszłość. ten link jest godny zaufania: http://www.mrmaterials.com Pozdrawiam Dziękuje Kolego. Tak oczywiście sprawdzałem w goglu , ale wolę stronę poleconą przez kogoś.
lex Napisano 21 Luty 2012 Napisano 21 Luty 2012 Witam, podczepie się pod wątek. czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak powinienem prawidłowo tworzyć model z myślą o realistycznym renderingu w mental ray. Potrzebuje zrobić jakąś atrakcyjną wizualizację przestrzeni publicznej. Problem polega na tym, że w zasadzie nie wiem w jaki sposób powinienem ponadawać te materiały ( bo to chyba podstawa, żeby dobrze wszystko wyglądało?), mam maxa 2010, tam jest mental ray, ale nie wiem teraz jak nadać te materiały. Czy np. jak stworze model, to mogę go standardowo oteksturować i na końcu dopiero włączam jakąś opcję i wsadzam jakieś dodatkowe materiały z mental ray, czy mam ich szukać w material browserze? Czy może koniecznie muszę coś pobrać z internetu jak kolega wyżej? Czy gdzieś można przeczytać, najlepiej po polsku jak takie wizki przygotowywać, jakie są podstawowe ustawienia na które trzeba zwrócić uwagę? Za bardzo nie interesują mnie jakieś tam szczegóły o fotonach itd. to dla mnie czarna magia i przyznam szczerze, że jak trafiam na jakiś super zaawansowany tutorial to trochę mnie to zniechęca, bo brakuje mi podstaw. Potrafię sobie wszystko wymodelować, ale w renderach to nic nie mogę zdziałać poza podstawowymi w miarę ustawieniami i budynki itd. są takie bez polotu, niewyraźne krawędzie, po prostu mało to atrakcyjnie wygląda i sztucznie. Z góry dziękuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się