Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Przeglądałem parę tematów z google i tym podobnych, jednak nigdzie nie uzyskałem odpowiedzi od czego najlepiej jest zacząć w modellingu... Ostatnio zabrałem się za model samochodu, jednak zdecydowanie się przeliczyłem i kiedy ukończyłem, że tak powiem szkic modelu bez szczegółów później nie mogłem sobie dać rady... Mam tu na myśli przejście w szczegóły, zderzak i tym podobne tak więc tutaj mam pytanie - od jakich modeli najlepiej powinienem zacząć? Myślałem nad modelami pistoletów, małego domu.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 973
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Cały czas na youtube oglądam jakieś tutoriale, jednak nie ma pojęcia za które z nich zabrać się na początek kiedy moja wiedza na temat ów programu jest znikoma. Tak jak mówiłem na początku zabrałem się za auto ale kiedy przeszedłem do piątego etapu tutka wykitowałem... Za dużo niewiedzy z mojej strony (zabrano się za szczegóły auta w dodatku przewróciłem model już na drugą stronę by stworzyć całość co okazało się błędem, pooprawiałem wtedy też trochę to bo obydwie części się nie łączyły do końca do końca, a że i nie miałem wersji przed tym bo co chwile zapisywał oraz ograniczenia 3ds maxa co do ilości cofnięć kroków zniszczyło mi całą robotę. ;d) po prostu nie miałem umiejętności aby dokończyć mój pierwszy model dlatego chodzi mi w moim pytaniu bardziej o to... Z jakich tutoriali z początku korzystać... Mam tu na myśli jakieś proste modele na których mógłbym się dużo nauczyć a zarazem byłyby idealne dla początkującego.

Napisano

dlatego napisalem "i manuala". Zacznij od opanowania podstawowych narzedzi editable poly, co ktore robi, w jakich sytuacjach sie uzywa. Nie wazne od jakiego modelu zaczniesz, jak nie bedziesz znal narzedzi to kazdy okaze sie zbyt trudny. Na sieci i w helpie maxa jest wszystko co potrzeba.

 

edit: z youtube trzeba pamietac ze jest tam tona filmikow, masa z nich niestety jest bardzo wątpliwej jakosci edukacyjnej

Napisano

Narzędzia to oczywiście podstawa. Ale od siebie polecał bym zacząć od modelowania obiektów składających się z mniejszych części (np. wspomniany wcześniej pistolet). Możesz wtedy ćwiczyć używanie różnych narzędzi a nawet jeśli coś pójdzie nie tak prościej będzie naprawić błąd. W przypadku samochodów, postaci etc. ważne jest utrzymanie prawidłowej topologi siatki i jeśli w jednym miejscu coś nie wyjedzie jak trzeba to będzie to miało wpływ na resztę modelu, a wtedy niepotrzebnie się zniechęcisz;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.