adek Napisano 7 Listopad 2011 Napisano 7 Listopad 2011 Mam dobrą wiadomość dla użytkowników renderera Octane Render (a wiem, że tutaj grupa osób korzystająca z jego dobrodziejstw). Do tej pory renderer działał jako osobny program i renderowanie sceny polegało na wyeskportowaniu sceny i zaimportowaniu jej w Octane Renderze. Firma Refractive Software zapowiedziała jednak wypuszczenie na rynek zintegrowanej wersji tego renderera dla programu 3ds max. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2077
deshu Napisano 7 Listopad 2011 Napisano 7 Listopad 2011 To jedyne rozwiązanie jakie pozostało twórcom. Inaczej projekt by upadl prędzej czy później. Dziwi tylko że za tą integracje chcą 80euro.
blukazs Napisano 7 Listopad 2011 Napisano 7 Listopad 2011 Generalnie powinni zrobic to do kazdego pakietu, a przynajmniej jeszcze do mayi :D Ta wersja "open beta" co to wogole znaczy?? Wersja beta tego silnika jest juz od 2 lat... albo robia ludzi w balona, ale po prostu sa lewi... Juz by sie nie osmieszali z tymi betami i nazwali to w koncu v1.0. Zaczyna mnie to irytowac...
plasti Napisano 7 Listopad 2011 Napisano 7 Listopad 2011 nie wiem, ale ja jestem w ciezkim szoku, a trudno jest mnie czyms zaskoczyc, przez moment kiedy weszlo dof, render wygladal jak czysta fotografia, ten silnik bije na leb iraye i inne podobne vray RT'ki, jesli bardziej go rozwina i bedzie mozliwosc laczen vray materialow to silnik bedzie miazdzyl konkurencje.... uf sie najaralem :] BTW: 3ds max!!!! a nie 3d max:P
adek Napisano 7 Listopad 2011 Autor Napisano 7 Listopad 2011 W kwestii uzupełnienia: Refractive Software® LTD will be announcing many additional plugin products for other 3D modeling and animation packages during the next months, as a result of it's SDK licensing program. These plugins will resemble the 3ds max version in functionality, features and pricing. Plugin dla 3ds max będzie pierwszy. Będą kolejne pluginy dla innych programów. Myślę, że to dobry ruch. A co do ceny za plugin... nie jest wysoka, ale widzę, że na forum Octana sporo jest właśnie pytań o to.
mirach Napisano 7 Listopad 2011 Napisano 7 Listopad 2011 albo robia ludzi w balona, ale po prostu sa lewi... Juz by sie nie osmieszali z tymi betami i nazwali to w koncu v1.0. Zaczyna mnie to irytowac... no przeciez powszechnie wiadomo ze napisanie kompletnego rendera na nowej technologii to takie szast-prast i gotowy...
deshu Napisano 7 Listopad 2011 Napisano 7 Listopad 2011 (edytowane) Problem Octane polega na tym, ze istnieje duże ryzyko, że w ogolę nie dojdzie do wyjścia wersji 1.0. Kolejnym problemem, jest to że rozwija się bardzo powoli. Jeszcze kolejnym problemem jest to, ze główny programista poszedł programować Cycles do blendera, i prace nad nim postępują bardzo szybko. Dodatkowo, nauczony (ten programista) błędami z produkcji Octana, kolejny raz ich nie popełni, i prawdopodobnie za 3 miesiące darmowy Cycles doścignie Octana pod każdym względem. Tak czy owak ten program mnie zauroczył swego czasu. Zrobienie z niego nejtiwa do 3dsmaxa to chyba najlepsze posunięcie jakie mogli zrobić. Bez wątpienia najgorszym elementem tego softu jest system robienia materiałów, bo któryś designerów wymyślił sobie nody... do aż 4 różnych materiałów jakie oferuje Octane! Kompletny bezsens, i niewygoda. Niech szybko dopisują Camere z opcjami jak w v-rayu, to wtedy wydam kasiorke. Jedyne co dziwi to to, że cena jest rozbierana na 2 części. Po pierwsze musisz kupić renderer do maxa, a po drugie licencje do niego - dziwnie to sobie uknuli. Mogliby po prostu dla aktualnych userów zrobić zniżkę. Jeżeli ktoś ma kartę GTX280 i wszystkie geforcy w górę, i jeszcze nie bawił się Octanem, to polecam demo. P.s. powtarzam po raz milionowy - vrayRT to biased preview renderer! ------------------------------------------------ Generalnie powinni zrobić to do każdego pakietu, a przynajmniej jeszcze do mayi :D Ta wersja "open beta" co to wogole znaczy?? Wersja beta tego silnika jest juz od 2 lat... albo robia ludzi w balona, ale po prostu sa lewi... Juz by sie nie osmieszali z tymi betami i nazwali to w koncu v1.0. Zaczyna mnie to irytowac... Po pierwsze, na stronie jest jasno napisana tabelka, co wchodzić będzie w skład v1.0. Po drugie, nie ma tu mowy o open becie. Bardzo bym chciał, ale niestety beta jest jak najbardziej closed:) Po trzecie, co by to zmieniło gdyby to nazwali 1.0? Edytowane 7 Listopad 2011 przez deshu
ZelvaBOi Napisano 8 Listopad 2011 Napisano 8 Listopad 2011 A ja jakos nie umie znalezc innego demo niz standalone :(. Przypomne tylko, ze Brazil byl kilka lat w fazie beta i za niego kosili normalna kase i nikt nie plakal z tego powodu :).
deshu Napisano 8 Listopad 2011 Napisano 8 Listopad 2011 Yes, a limited feature demo version is being developed, although it may take a several weeks after the commercial plugin product is launched before it will be available for download. Wyciąg z forum, z linka z newsa;P (zet, zet i jeszcze raz zet)
Camel Napisano 8 Listopad 2011 Napisano 8 Listopad 2011 Piszmy petycję o napisanie zewnętrznego Cyclesa do integracji z Maxem ;) :p
deshu Napisano 8 Listopad 2011 Napisano 8 Listopad 2011 Piszmy petycję o napisanie zewnętrznego Cyclesa do integracji z Maxem ;) :p Najpierw max musiałby być open source... A nie sądzę żeby ktoś chciał zaglądać w taki source :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się