morten Napisano 10 Listopad 2011 Napisano 10 Listopad 2011 Mam pytanko. Mam problem z weldowaniem vertexów. Wytłumaczę to na prostym przykładzie. Utworzyłem plane (4x4 segmenty). Skonwetowałem do editable poly, a następnie skopiowałem przez obrót, zattachowałem i ustawiłem dwie powierzchnie pod kątem prostym, tak że stykają się wzdłuż jednej krawędzi. Chcę połączyć wszystkie vertexy na tej docelowo wspólnej krawędzi, ale jak używam funkcji weld, to max welduje mi co drugi vertex tylko. Próbowałem zmieniać treshold, próbowałem też target weld do vertexów, ale nie działa.. Będę wdzięczny za pomoc :)
mafida Napisano 10 Listopad 2011 Napisano 10 Listopad 2011 Masz odwrócone normale na jednym plane.Na obydwu musza być do środka albo na obu na zewnątrz.Zaznacz polygony na jednym i uzyj flip.SIe zweldują:)
morten Napisano 10 Listopad 2011 Autor Napisano 10 Listopad 2011 Dzięki za pomoc :) Teraz to takie banalne się wydaje ;-)
Rekomendowane odpowiedzi