Napisano 14 Listopad 201113 l Witam! Chciałbym zrobić prezentację budowy zęba w oparciu o 3ds max 9, ale tak żeby nauczyciel mógł wejść w interakcję z obiektami 3D, czyli jakieś przyciski może, co wywołują np. ukazanie się informacji albo nawet krótką animację. No wiadomo, nie filmik, bo taka forma nie pozwala na spontaniczny tryb nauczania, tylko w pełni interaktywna prezentacja. Z 3ds max 9 działam już kilka lat, ale takiego czegoś jeszcze nie robiłem, więc z góry dziękuję za wszelką odpowiedź. Pozdro!
Napisano 14 Listopad 201113 l 3d max to raczej to wizualnej oprawy. resztę musiałbyś zaprogramować albo przygtować na slajdach np. w keynote albo powerpoincie czy innym.
Napisano 14 Listopad 201113 l Autor Mimo wszystko jakaś możliwość musi być, bo koleżanka mówiła, że widziała coś takiego. Korzystający z prezentacji wchodzi w pełną interakcję z modelami 3d. Ale dzięki za odpowiedź.
Napisano 15 Listopad 201113 l Zawsze możesz wymodelować ząb (warstwy składowe, tkanki, nerwy) i wykorzystać np Unity3D do prezentacji - ale w takim przypadku ząb (jego "warstwy" załączałyby się przy pomocy "menu" lub odpowiednich przyciskow na klawiaturze, natomiast interakcja z obiektem polegałaby na oglądaniu go po "orbicie". Nie obejdzie się bez pisania skryptów do tego celu.
Napisano 15 Listopad 201113 l Hej, da sie cos takiego zrobic - trzeba jednak uzyc zaawansowanych kontrolerow oraz manipulatorow - i po prstu na viewporcie bawic sie manipulatorami - zawsze tez zostaje max script:)
Napisano 18 Listopad 201113 l Polecam 3ds max + Quest 3D (ewentualnie unity). Quest3D lepszy, mniej programowania, mneij roboty, szybszy efekt xD. Przykład... pisz na PW, robiłem prezentacje / spacer po oku na magisterke ;p. Linku nie podam bo ugu nie toleruje bezpośrednich linkow z innych stron :/.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto