Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem z tym tutorialem

w punkcie 1: jak te linie połonczyć

w 2: jak to wypełnic tzn ten środek :)

w 4 jak dodać więcej wierzchołków

sory ze to takie lamerskie ale to jest moj 2 dzien w maxie

hmmm juz się mniej wiencej połapałem ale jeszcze mało prosze o odpowieć :)

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Wysłane przez Tr3sor

Mam problem z tym tutorialem

 

Nie noo spoko wszyscy wiemy o ktory Ci chodzi.

Napisano

Nie wiem czy to o ten tutek ci chodzi ale jak Orion powiedzial czytam pomiedzy wierszami :) Linie laczy sie cteate ! Na poziomie vertex (laczy sie tylko wertexy) lub edge (laczy sie linie ) a plaszczyzny twozy sie na poziomie Poly tez przez create (tylko pierw musisz stwozyc 4 lub wiecej vertexow zeby pomiedzy nimi stworzyc plaszczyzne ) zaczynajac np tak : jak masz zrobic plaszczyzne kwadratowa zaznaczasz pierw gorny prawy nastepnie gorny lewy nastepnie dolny lewy nastepnie dolny prawy i nastepnie gorny lewy ! :) (chyba tak dokladnie nie pamietam jak nie to ci wyskoczy komunikat ze zle i robisz to samo tylko ze od innej manki chyba jasno to wyjasnilem :) jak nie to zrobie to dokladniej ale lepiej ty tez czytaj pomiedzy wierszami !

Napisano

tu masz linka do mojego starego(niestety niedokonczonego -hyba juz na stale) tutka o modelowaniu glowy

 

http://republika.pl/bartonf/boxmodeling/

 

jest on robiony w max 4.26 + meshtoolsy ale moze okazac sie pomocny

 

jesli odnajdziesz w max6 funkcje ktore uzywam w meshtoolsach(sa integralna czescia maxa od wersji 6) to wszystko obczaisz :)

powodzenia

 

ps. w tutku sa wszystkie informacje ale strona nie jest ukonczona , czcionka do poprawy ,kilkadziesiat bledow merytorycznych ;) i inne zeczy wiec sprawdz na wlasna odpowiedzialnosc :)

Napisano

barton_fink troche upierdliwe to menu na twojej stronce z tym tutorialem ale mam nadizeje że dokończysz tą stronke :D

Napisano

najlepiej przerobic tutka z 3d total joan of arc i problem z glowy kroczek po kroczku jak zrobic glowe i nie tylko

Napisano

To jak juz tak rozmawiacie o modelowaniu głowy to ja też się zapytam :)

Nie moge podzielic tych poligonow tak jak na rysunkach (czerwone linie):

 

image20.gif

Napisano

No jednak sie da tak jak mowiles, dzieki wielkie za pomoc.

 

POZDRO!

Napisano

cut na 100% ja robie zawsze cut :D a tez tego tutka robilemi dziala :D

p.s. w edit mesh tez jest cut :D

Napisano

editable esh potem zaznaczasz edge i tam wybiersz cut miłego cięcia skończyłem włąsnie tą głowę i nie wiem jak się za tułów zabrać :P

Napisano

jesli wczesniej nei modelowales to lepiej zaczynaj od boxa, bo w ten spsob bedziesz dodawac pelno detali a forma itak bedzie slaba

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności