Napisano 9 Lipiec 200420 l Mam problem z tym tutorialem w punkcie 1: jak te linie połonczyć w 2: jak to wypełnic tzn ten środek :) w 4 jak dodać więcej wierzchołków sory ze to takie lamerskie ale to jest moj 2 dzien w maxie hmmm juz się mniej wiencej połapałem ale jeszcze mało prosze o odpowieć :)
Napisano 9 Lipiec 200420 l Wysłane przez Tr3sor Mam problem z tym tutorialem Nie noo spoko wszyscy wiemy o ktory Ci chodzi.
Napisano 17 Lipiec 200420 l Nie wiem czy to o ten tutek ci chodzi ale jak Orion powiedzial czytam pomiedzy wierszami :) Linie laczy sie cteate ! Na poziomie vertex (laczy sie tylko wertexy) lub edge (laczy sie linie ) a plaszczyzny twozy sie na poziomie Poly tez przez create (tylko pierw musisz stwozyc 4 lub wiecej vertexow zeby pomiedzy nimi stworzyc plaszczyzne ) zaczynajac np tak : jak masz zrobic plaszczyzne kwadratowa zaznaczasz pierw gorny prawy nastepnie gorny lewy nastepnie dolny lewy nastepnie dolny prawy i nastepnie gorny lewy ! :) (chyba tak dokladnie nie pamietam jak nie to ci wyskoczy komunikat ze zle i robisz to samo tylko ze od innej manki chyba jasno to wyjasnilem :) jak nie to zrobie to dokladniej ale lepiej ty tez czytaj pomiedzy wierszami !
Napisano 20 Lipiec 200420 l tu masz linka do mojego starego(niestety niedokonczonego -hyba juz na stale) tutka o modelowaniu glowy http://republika.pl/bartonf/boxmodeling/ jest on robiony w max 4.26 + meshtoolsy ale moze okazac sie pomocny jesli odnajdziesz w max6 funkcje ktore uzywam w meshtoolsach(sa integralna czescia maxa od wersji 6) to wszystko obczaisz :) powodzenia ps. w tutku sa wszystkie informacje ale strona nie jest ukonczona , czcionka do poprawy ,kilkadziesiat bledow merytorycznych ;) i inne zeczy wiec sprawdz na wlasna odpowiedzialnosc :)
Napisano 21 Lipiec 200420 l barton_fink troche upierdliwe to menu na twojej stronce z tym tutorialem ale mam nadizeje że dokończysz tą stronke :D
Napisano 21 Lipiec 200420 l najlepiej przerobic tutka z 3d total joan of arc i problem z glowy kroczek po kroczku jak zrobic glowe i nie tylko
Napisano 15 Sierpień 200420 l To jak juz tak rozmawiacie o modelowaniu głowy to ja też się zapytam :) Nie moge podzielic tych poligonow tak jak na rysunkach (czerwone linie):
Napisano 15 Sierpień 200420 l cut na 100% ja robie zawsze cut :D a tez tego tutka robilemi dziala :D p.s. w edit mesh tez jest cut :D
Napisano 16 Sierpień 200420 l editable esh potem zaznaczasz edge i tam wybiersz cut miłego cięcia skończyłem włąsnie tą głowę i nie wiem jak się za tułów zabrać :P
Napisano 25 Wrzesień 200420 l jesli wczesniej nei modelowales to lepiej zaczynaj od boxa, bo w ten spsob bedziesz dodawac pelno detali a forma itak bedzie slaba