Tr3sor Napisano 9 Lipiec 2004 Share Napisano 9 Lipiec 2004 Mam problem z tym tutorialem w punkcie 1: jak te linie połonczyć w 2: jak to wypełnic tzn ten środek :) w 4 jak dodać więcej wierzchołków sory ze to takie lamerskie ale to jest moj 2 dzien w maxie hmmm juz się mniej wiencej połapałem ale jeszcze mało prosze o odpowieć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 9 Lipiec 2004 Share Napisano 9 Lipiec 2004 Wysłane przez Tr3sor Mam problem z tym tutorialem Nie noo spoko wszyscy wiemy o ktory Ci chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orion Napisano 9 Lipiec 2004 Share Napisano 9 Lipiec 2004 Pionier czytaj między wierszami, nie widzisze tego tutka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigBird Napisano 17 Lipiec 2004 Share Napisano 17 Lipiec 2004 Nie wiem czy to o ten tutek ci chodzi ale jak Orion powiedzial czytam pomiedzy wierszami :) Linie laczy sie cteate ! Na poziomie vertex (laczy sie tylko wertexy) lub edge (laczy sie linie ) a plaszczyzny twozy sie na poziomie Poly tez przez create (tylko pierw musisz stwozyc 4 lub wiecej vertexow zeby pomiedzy nimi stworzyc plaszczyzne ) zaczynajac np tak : jak masz zrobic plaszczyzne kwadratowa zaznaczasz pierw gorny prawy nastepnie gorny lewy nastepnie dolny lewy nastepnie dolny prawy i nastepnie gorny lewy ! :) (chyba tak dokladnie nie pamietam jak nie to ci wyskoczy komunikat ze zle i robisz to samo tylko ze od innej manki chyba jasno to wyjasnilem :) jak nie to zrobie to dokladniej ale lepiej ty tez czytaj pomiedzy wierszami ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartonfink Napisano 20 Lipiec 2004 Share Napisano 20 Lipiec 2004 tu masz linka do mojego starego(niestety niedokonczonego -hyba juz na stale) tutka o modelowaniu glowy http://republika.pl/bartonf/boxmodeling/ jest on robiony w max 4.26 + meshtoolsy ale moze okazac sie pomocny jesli odnajdziesz w max6 funkcje ktore uzywam w meshtoolsach(sa integralna czescia maxa od wersji 6) to wszystko obczaisz :) powodzenia ps. w tutku sa wszystkie informacje ale strona nie jest ukonczona , czcionka do poprawy ,kilkadziesiat bledow merytorycznych ;) i inne zeczy wiec sprawdz na wlasna odpowiedzialnosc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plyntex Napisano 21 Lipiec 2004 Share Napisano 21 Lipiec 2004 barton_fink troche upierdliwe to menu na twojej stronce z tym tutorialem ale mam nadizeje że dokończysz tą stronke :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 21 Lipiec 2004 Share Napisano 21 Lipiec 2004 najlepiej przerobic tutka z 3d total joan of arc i problem z glowy kroczek po kroczku jak zrobic glowe i nie tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Seba- Napisano 15 Sierpień 2004 Share Napisano 15 Sierpień 2004 To jak juz tak rozmawiacie o modelowaniu głowy to ja też się zapytam :) Nie moge podzielic tych poligonow tak jak na rysunkach (czerwone linie): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Dobosz Napisano 15 Sierpień 2004 Share Napisano 15 Sierpień 2004 probowales cut w editable poly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Seba- Napisano 15 Sierpień 2004 Share Napisano 15 Sierpień 2004 No jednak sie da tak jak mowiles, dzieki wielkie za pomoc. POZDRO! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 15 Sierpień 2004 Share Napisano 15 Sierpień 2004 cut na 100% ja robie zawsze cut :D a tez tego tutka robilemi dziala :D p.s. w edit mesh tez jest cut :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość bl0ndynek Napisano 16 Sierpień 2004 Share Napisano 16 Sierpień 2004 editable esh potem zaznaczasz edge i tam wybiersz cut miłego cięcia skończyłem włąsnie tą głowę i nie wiem jak się za tułów zabrać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tr3sor Napisano 24 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 24 Wrzesień 2004 Wielkie Thx Serdeczneie Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
h4sh Napisano 25 Wrzesień 2004 Share Napisano 25 Wrzesień 2004 jesli wczesniej nei modelowales to lepiej zaczynaj od boxa, bo w ten spsob bedziesz dodawac pelno detali a forma itak bedzie slaba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tr3sor Napisano 25 Wrzesień 2004 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2004 Dzieki Za Rade Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi