The Watcher Napisano 20 Listopad 2011 Napisano 20 Listopad 2011 (edytowane) Tak więc... Znajdując czas zdecydowałem się zapoznać z podstawowymi funkcjami 3ds maxa edytując modele z gta san andreas do czasu przyjścia książki "3ds max biblia 2010" i tutaj podczas riggingu mam problem iż mimo zaznaczenia danego obszaru aby oddzielić od niego w tym przypadku koszulkę ona dalej lata za ów ramieniem/ręką. Poniżej przedstawię w jaki sposób to robię. http://img853.imageshack.us/img853/1109/riggproblem.png http://img821.imageshack.us/img821/5205/problemzriggoowaniem2.png http://img708.imageshack.us/img708/458/problemzriggoowaniem3.png i tutaj widać, że nic się nie zmieniło i nadal koszulka lata za ręką. Z góry dzięki za pomoc. :) //edit: Proszę o przeniesienie do działu Rigging & Animation Edytowane 20 Listopad 2011 przez The Watcher
Nezumi Napisano 20 Listopad 2011 Napisano 20 Listopad 2011 Z ciekawosci - kiedy i gdzie zostaly legalnie udostepnione modele z tej gry?
The Watcher Napisano 20 Listopad 2011 Autor Napisano 20 Listopad 2011 (edytowane) A jest nielegalne? Ja edytuje, do własnego użytku w celach "edukacyjnych" i myślę, że wiele osób które grało w gta z tego forum również w to się bawiło. Poradziłem sobie, do zamknięcia. Edytowane 20 Listopad 2011 przez The Watcher
Rekomendowane odpowiedzi